Sidan 4 av 7 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 69

Ämne: Mariefredsrundan 27/9

  1. #31
    Medlem on2wheels avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    202
    Citat Ursprungligen postat av pewa Visa inlägg
    Fixar ni en reklamfilm för hojen.nu lovar jag att lägga upp den på startsidan!

    Alternativet med film-tråd är inte dum, bara att fixa en tråd kan jag klistra fast den sen.
    Typ "Filmer från körningar" alt. "Filmer och bilder från körningar".
    Våra filmningar....
    Återfalls skogsmulle!

  2. #32
    Medlem Starrider_Johnnys avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huddinge
    Inlägg
    66
    Jag och frugan har lite funderingar på att följa med på Söndag om inget annat kommer i vägen.
    Vi har inte åkt med Hojen.Nu gänget förut så det skulle vara kul att träffas i verkligheten. Hur känner vi igen er?

  3. #33
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Du känner säkert igen en del av oss från våra avatarer. Tror inte att vi är svåra att upptäcka...
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #34
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Starrider_Johnny Visa inlägg
    Jag och frugan har lite funderingar på att följa med på Söndag om inget annat kommer i vägen.
    Vi har inte åkt med Hojen.Nu gänget förut så det skulle vara kul att träffas i verkligheten. Hur känner vi igen er?
    Kul att ni vill hänga på! Lättast känner ni igen min trehjuliga scooter. Annars på att vi är det trevligaste hojgänget.

  5. #35
    Medlem Starrider_Johnnys avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huddinge
    Inlägg
    66
    Jepp, det ska nog inte bli några problem tror jag

  6. #36
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172

    Thumbs up

    det skall bli kul att träffas själv har jag en röd xj 900 kammofärgade byxor och vit hjälm så det blir nog inga problem eventuellt så följer frugan med och hon har en xj av 86ans årsmodell som är svart o grå med gula band .sen om du ser någon med kamera så tillhör han nog hojengänget med största sannolikhet

  7. #37
    Medlem M@ries avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    108

    Frukost på Rosenhill!

    Hej hopp på er!

    Jag och Jonas (ja, min Jonas pratar vi om nu då, inte Sofo ) kommer att inta frukost vid Rosenhill klockan 0900 på söndag och har därefter tänkt att slå följa med er! Nu var det ju på tok för länge sedan och snart är säsongen över så det är lika bra att passa på! Ser redan fram emot det, trots att jag måste gå upp före 12 på en söndag

    Jo just det ja, Herr Starrider - Jag har en rosa ryggsäck, omöjlig att missa

    Ses på söndag!

    För övrigt kan jag meddela att mina kära vänner nu äntligen har fått upp hemsidan för Rosenhills café....Ta en titt där inne vetja... annars kan ni ju alltid läsa om Åland här... bilder kommer snart....

    (Lite reklam får man väl göra? )

  8. #38
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403
    Faan va skoj att så pass många hänger med och lite nytt folk också

    Jo Johnny! Vi har många udda kännetecken. Dom flesta står och skjuter paintball med sina digitalkameror men förlängda pipor, och dom duckar jag för. Så välkommen till oss och 'En Annan Del Av Rosenhill'
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

  9. #39
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av M@rie Visa inlägg
    För övrigt kan jag meddela att mina kära vänner nu äntligen har fått upp hemsidan för Rosenhills café....
    Enkelt och snyggt! Jag gillar den. Men jag skulle vilja adda med en undersida med hoj- och gästbilder från uteserveringen. Nicke skulle ju t.ex. kunna vara modell imorgon.

    Saknar även info om öppettider. Annars som sagt stilren och snygg hemsida!

    Kul också att ni kör med oss imorgon!
    Senast redigerat av Jonas den 2009-09-26 klockan 11:21.

  10. #40
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    nicke ska du hämta helen i gnesta eller åker du från stockholm till rosenhill?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •