Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 50

Ämne: Hojen.nu rullar igen!

  1. #1

    Thumbs up Hojen.nu rullar igen!



    Hojen.nu rullar igen efter serverproblem!
    Efter den senaste tidens serverproblem och annat krångel är nu hojen.nu uppe
    och rullar igen!

    En dryg veckas nertid, ett gäng säkerthetsuppdateringar och flytt till ny server
    ska förhoppningsvis innebära att hojen får rulla fritt ett bra tag framöver!

    För att fira "återuppståndelsen" kommer snart en extra tävling, så håll utkik!

    Några viktiga punkter:
    • För att vara säker på att inga säkerhetsbrister eller annat fanns kvar har hojen återställts två gånger från en tidigare backup. Detta har inneburit att en del inlägg, bilder samt någon enstaka användare ej registrerats. Så om ni saknar ett inlägg kan det vara läge att posta det igen.
    • Lösenorden lagras starkt krypterat och det finns heller inga tecken på att några lösenord skulle vara på vift. Däremot rekommenderar jag er ändå att ni byter lösenord med jämna mellanrum, och att ni inte har samma lösenord på flera olika forum.
    • Det kan bli aktuellt med fler mindre uppgraderingar framöver vilket kan innebära mindre störningar. Rapportera gärna eventuella problem och buggar!


    Ride on!
    Senast redigerat av pewa den 2009-10-06 klockan 02:11.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172

    Thumbs up

    härligt att det funkar igen fick nästan lite abstinens där ett tag.tusen tack pewa

  3. #3
    Medlem on2wheels avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    202
    Härligt Pewa....
    Du/ni är en Klippa och välkommen ut i etern igen då... Hojen.nu... Välkommen
    Kul!
    Återfalls skogsmulle!

  4. #4
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773
    skönt! hade inget att surfa på under jobbet idag

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Äntligen, Tack Pewa.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #6
    Såg ett program för ett antal år sedan. Tror det var Ricki Lake.
    Ett test gjordes. Den handlade om att frun i huset anklade mannen i huset för att bara glo på TV, från morgon till kväll...så fort han var ledig från jobbet. Umgås med frun var inget att tala om.

    Testet gick ut på att TV:n togs bort i två veckor. På frågan efter två veckor hur det hade gått att vara utan tv, så svarade han:
    -"jo, det har gått bra. jag har umgåtts och pratat med frun en hel del under dessa veckorna och upptäckt att........hon är faktiskt trevlig!"

    Nån?

  7. #7
    Jag måste hålla med de andra att det har varit tomt utan Hojen.nu. Det är ett trevligt forum som har en klar familjekänsla och det käns som om vi vore bekanta med varandra. Tack Pewa.
    Jan-Olov

  8. #8
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Såg ett program för ett antal år sedan. Tror det var Ricki Lake.
    Ett test gjordes. Den handlade om att frun i huset anklade mannen i huset för att bara glo på TV, från morgon till kväll...så fort han var ledig från jobbet. Umgås med frun var inget att tala om.

    Testet gick ut på att TV:n togs bort i två veckor. På frågan efter två veckor hur det hade gått att vara utan tv, så svarade han:
    -"jo, det har gått bra. jag har umgåtts och pratat med frun en hel del under dessa veckorna och upptäckt att........hon är faktiskt trevlig!"

    Nån?
    Haha. Nu har jag ingen fru, men jag har upptäckt att katterna hårar nåt förbannat. =/

    Gött att det rullar igen!
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Kinna, Mark, V-Götaland
    Inlägg
    25
    Instämmer med tidigare inlägg. Bra forum för MC intresserade med familjär framtoning. Och för alla åldrar. Tack för en bra web sida.

  10. #10
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Har verkligen saknat er alla här på forunet. Snacka om beroende man blivit....

    Härligt att vi är igång igen!
    ~ Mats

    Min blogg

Liknande ämnen

  1. Svar: 88
    Senaste inlägg: 2020-11-26, 09:45
  2. Det rullar på.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-09-10, 11:49
  3. Ang. hur långt en hoj rullar
    Av Pronby i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2013-03-06, 11:11
  4. På G igen...
    Av RobbeS i forum Ny på forumet
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 00:44

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •