Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: Jägare!

  1. #1

    Jägare!


  2. #2

    SV: Jägare!

    Man har ju hört talas om utlagt grus på vägen och uppretade markägare men det här tar nog priset, jävlar! ;D

    Hoppas han polisanmäler, det där borde jägare kunna åka dit på ganska rejält!

    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    362

    SV: Jägare!

    Idioter! Jag tycker mig läsa allt fler såna här historier, vad har alla emot hojåkare?

  4. #4
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Jägare!

    Typiskt, jag säger inte att alla jägare beter sig lustigt men det gör fan dom flesta, tex när frugan var ute med hunden för ett par år sedan, det var i skymningen och hon hade hunden kopplad, när dom kom fram till ett ställe så stod en dansk jägare där och hörde inte frugan komma gående och blev så jäkla rädd när frugan kom nära. Han vände sig om och höll på att skjuta frugan med bössan och sedan började han gapa och skrika och undrade vad hon gjorde där och hon svarade att hon rastade hunden, hon var alltså ute på vägen och gick. Till saken hör det att marken som det handlar om tillhör den vi hyr huset av och jägaren hade gnällt och gapat på honom och han hade lugnt och stilla förklarat hur det var och sedan fick jägaren snäll be frugan om ursäkt. jag kan ta fler exempel men dom kan vi ta senare, men visst dom tror att dom äger hela jävla sverige, nu tycker jag inte att alla jägare är sådana men fan dom flesta som jag har varit i kontakt med.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  5. #5
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Jägare!

    Han ska bli av med sin vapenlicens! >
    Inte alls lämplig att handha vapen, det tycker inte jag. Han har ju gått kurser för att få sin licens, då borde karlsloken ha tillräckligt med kunskap att veta man gör bara inte så. >

    Jag hade anmält honom för mordförsök, helt klart.

  6. #6
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Jägare!

    Jag tycker att det räcker som det har utvecklat sig, den jägaren är inte kvar här ute, markägaren berättade att det har hänt fler saker och han fick ta sitt pack och dra, han var tydligen en sådan där som trodde att han fick göra vad han ville bara för att han betalade jaktarende. Om han har blivit anmäld eller inte det vet jag inte men jag kan tänka mig att så är fallet för våran markägare och hyresvärd är rätt så hård när det gäller jaktregler pga att det är vapen inblandade.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #7
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Jägare!

    Vad bra, vissa tycks få ryggrad med ett vapen i hand. På 6 dar fick han alltså ta sitt pick och pack och dra? Vänta nu, Västervik, Tullinge... Han i Tullinge är nog kvar men tjommen i Västervik är den som alltså fått flytta.

  8. #8
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Jägare!

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Vad bra, vissa tycks få ryggrad med ett vapen i hand. På 6 dar fick han alltså ta sitt pick och pack och dra? Vänta nu, Västervik, Tullinge... Han i Tullinge är nog kvar men tjommen i Västervik är den som alltså fått flytta.
    Förlåt en gammal man men nu hänger jag inte riktigt med.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  9. #9
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Jägare!

    Gammal? Du?

    Jag läste tråden som var på det andra forumet, där står det om Tullinge 21/6 (sex dar sen det skrevs). Du svarade att gubben i din trakt fått flytta. Så den som fått flytta är han i Västervik, han i Tullinge bor alltså kvar (än).

  10. #10

    SV: Jägare!

    Hur mycket man än stör sig på crossar i skogen eller annat som stör älgjakten är det aldrig rättfärdigat att börja vifta med vapen och skjuta varningsskott.. jag blir mörkrädd.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •