Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Nu kom jag på er.

  1. #11
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Det hoppas jag verkligen att du har och inte sitter och surfar bakom ratten på bussen.
    Jag skaffade ju faktiskt Comviqs mobila surf för ett tag sedan som bara kostar om man vill använda det, inget abonnemang. Men att sitta och kolla hojen.nu med laptopen i 90 hade nog varit det sista jag gjorde innan jag fick sparken. En kollega någonstans i sverige fick ju kicken efter sms-skrivande med mobilen i 90 km/tim. En resenär filmade honom med sin mobil... svårt att slingra sig då ju...

  2. #12
    Medlem M@ries avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    108
    Jag håller med Molgan - Omvärldsanalys (Det ingår ju faktiskt i min jobbeskrivning)!

  3. #13
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Jag skaffade ju faktiskt Comviqs mobila surf för ett tag sedan som bara kostar om man vill använda det, inget abonnemang. Men att sitta och kolla hojen.nu med laptopen i 90 hade nog varit det sista jag gjorde innan jag fick sparken. En kollega någonstans i sverige fick ju kicken efter sms-skrivande med mobilen i 90 km/tim. En resenär filmade honom med sin mobil... svårt att slingra sig då ju...
    Du kan ju alltid skylla på att du kollar kartan så att du kör rätt...
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  4. #14
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av M@rie Visa inlägg
    Jag håller med Molgan - Omvärldsanalys (Det ingår ju faktiskt i min jobbeskrivning)!
    Det var ett bra ord, jag ska ut och omvärldsanalysera istället för ut och surfa.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  5. #15
    Medlem on2wheels avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    202
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Jag surfar absolut INTE på arbetstid. Jag kallar det omvärldsanalys.
    Samma här, eller också Navelskådar skydd
    Återfalls skogsmulle!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •