Sidan 88 av 548 FörstaFörsta ... 3878868788899098138188 ... SistaSista
Resultat 871 till 880 av 5473

Ämne: 60+

  1. #871
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Vi kommer att åka en sväng till Norge på en vecka som så många gånger förr. En del vyer blir samma som förut, men en del nya. Som tur är så ser man inte allting på en gång utan man kan ju återkomma och se nya saker på samma plats.
    Om man tar exempelvis vägen mellan Trollstigen och Geiranger till Langvattn, så är det nog
    den vägen som visar det bästa av vad Norge har att erbjuda om man samtidigt passar på att göra en avstickare till Dalsnibba.
    Jag har kört den vägen flera gånger förut och menar att man ser ständigt nya saker också beroende på hur vädret skiftar.
    Vi som dessutom kör lite lättare hojar som dessutom tål att få lite smutsstänk på sig, kan få många fina upplevelser ute i vårt fina land vid sidan om asfalten.

  2. #872
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Vi som fick kortet "gratis" måste ta varje tillfälle som bjuds för att öva. Garagevändning på grus var på programmet för tillfället + posera krypkörandes för att fotografen skulle hinna sikta in sig.
    Du ville väl stila lite som vanligt och visa hur man ska göra och det gick ju bra den här gången.
    Senast redigerat av GeCe den 2010-05-29 klockan 21:19.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  3. #873
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Rätt GeCe, allt är så vackert i försommargrönskan. Hittat ny lokal kompis som är grustokig. Nu har han lagt på grusdäck, vilket år ett jäkla fusk.
    Jan

  4. #874
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Du ville väl stila lite som vanligt och visa hur man ska göra och det gick ju bra den här gången.
    Lite tur ska man ha!

  5. #875
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Rätt GeCe, allt är så vackert i försommargrönskan. Hittat ny lokal kompis som är grustokig. Nu har han lagt på grusdäck, vilket år ett jäkla fusk.
    Ja nu är det fint ute. Snart blommar ramslöken på Skaraborgs höjder och då är det gött att hoja.

    Om kamraten kör grusdäck får du nog se till att kontra med en liten smäcker japanska med rejäla crossdäck och använda GE;en till långturerna. Jag har en känsla av att det finns bara stora garage i Småland.

  6. #876
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Jag har en känsla av att det finns bara stora garage i Småland.

    Säkert ett helt dansgolv i rävgrytet!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  7. #877
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Nänä, passar bara till en hoj.
    Jan

  8. #878
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Tog en liten morgontur idag. Nu känns det att sommaren är på väg. Får se till att vara ledig nu mellan hägg och syrén.

  9. #879
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Hyfsat väder idag, försommar.

    Skall få nya bromsbeläggoch en ny bromsljuskontakt i fram på Lillan. Stygnen i handen ska bort. Så kommer en vedleverans och alla fritidsproblem är lösta för en tid framöver. Ingen panik, för det torkar även i väntan på att komma in. Har väl vissa år varit klar i november, kanske tom. i december med "vårveden". Ordnar sig

  10. #880
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Jösses vilken stor vedhög! Den som söker mig kan titta där för jag kommer nog att vara bosatt där en tid. (om jag inte är på rymmen)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •