Sidan 84 av 548 FörstaFörsta ... 3474828384858694134184 ... SistaSista
Resultat 831 till 840 av 5473

Ämne: 60+

  1. #831
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Årsmöte idag i lilla båtklubben. Utomhus och det slutade regna när mötet började. Nu skiner solen genom tunna moln och det känns varmt i luften för första gången i år.

    Må det nu bli en rad av fina dagar innan det sätter igång igen med regn och blåst för nu behöver jag lite sol på min bleka flint. Men bara lite för sen tar jag på mig min sommarhatt.

  2. #832
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Årsmöte idag i lilla båtklubben. Utomhus och det slutade regna när mötet började. Nu skiner solen genom tunna moln och det känns varmt i luften för första gången i år.

    Må det nu bli en rad av fina dagar innan det sätter igång igen med regn och blåst för nu behöver jag lite sol på min bleka flint. Men bara lite för sen tar jag på mig min sommarhatt.
    Va, är du orolig för fräknar eller ?
    Jan

  3. #833
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Va, är du orolig för fräknar eller ?
    Man ska inte bränna sin liljevita hy alltför fort. Kan bli rött och svida och då kan jag bli lite kinkig

  4. #834
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Vaddå? Har betalt för att göra inget. Pensionär du vet.

    Verkar som om jag missuppfattat något, fast.........
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  5. #835
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Man ska inte bränna sin liljevita hy alltför fort. Kan bli rött och svida och då kan jag bli lite kinkig
    Helt rätt! Man ska akta sig för sola man kan vara glad ändå!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  6. #836
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Efter denna vinter bör man var försiktig med vårsolen. Befolkningen ser ganska blek ut. Tempen har i vart fall stigit till bara tunn långkalsång. Grådisit å duggregn, å andra sidan var ju på 50årsfest i går. Så hojen får vila till eftermiddagen.
    Jan

  7. #837
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Efter denna vinter bör man var försiktig med vårsolen. Befolkningen ser ganska blek ut. Tempen har i vart fall stigit till bara tunn långkalsång. Grådisit å duggregn, å andra sidan var ju på 50årsfest i går. Så hojen får vila till eftermiddagen.
    Tala inte om blekfisar förrän du träffat mig! Tog min första lilla mc- tur igår på nästan en månad med scootern och besökte dottern som bor på landet å har blivit lite "bondmora".
    Hm....blöta 50 årsfester och sol ska man var försiktig med räven!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  8. #838
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Körkortet ska förnyas och jag har tagit kort. Nämenfyfördenlede viken gangsterfysionomi! Finns förklaring till varför jag inte har foto på mig vid signaturen.

    Tror att jag är snällare än jag ser ut på bild.

  9. #839
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Liknar äldre maffioso, men snäll å go å glad ändå. Skit samma hur man ser ut. Du vet att i mörkret är alla katter grå. Jag fäller ner solvisiret, så vinkar fruntimren tillbaka. Jag har jobbat med Roadbook till Mc rallyt den 5/6. jäkla massa stanna å anteckna. Så nu får sekreteriatet kolla om det går att använda.
    Jan

  10. #840
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Om Gud vill, grejerna håller, vädret är fint och hälsan står oss bi så bär det iväg på Pokerrally i Närke på Lördag. Om någon observerar väst med 60+ på ryggen är det GeCe eller jag som är på gång.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •