Sidan 528 av 548 FörstaFörsta ... 28428478518526527528529530538 ... SistaSista
Resultat 5 271 till 5 280 av 5473

Ämne: 60+

  1. #5271
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Vad säger ni gubbar - är det dags att lägga ut en tråd om Tranresa 2017?
    Ove

  2. #5272
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Vad säger ni gubbar - är det dags att lägga ut en tråd om Tranresa 2017?
    Gör ett försök, så får vi se om några fler än tranorna är intresserade.

  3. #5273
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Jag är kattvakt åt 2 st halvvuxna yrväder Sitta vid min dator som står ovanför en trappa med minst 3,5 meters fallhöjd vid sidan är nästan omöjligt för så fort jag sätter mig på plats kommer katterna. Upp bakom datorn, ut på trappräcket och sen sikta på att hoppa till en tavla som hänger på samma höjd. Jag har lyckats hindra dom hittills - men hur länge. Några blomkrukor och lite annat har droppat i golvet men det kan man väl ta.

    Ska bli skönt att återlämna dom när det blir dags och jag är botad från alla tankar på eventuella egna husdjur. (Skulle i så fall vara en ko eller två... )
    Ove

  4. #5274
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Jag är kattvakt åt 2 st halvvuxna yrväder Sitta vid min dator som står ovanför en trappa med minst 3,5 meters fallhöjd vid sidan är nästan omöjligt för så fort jag sätter mig på plats kommer katterna. Upp bakom datorn, ut på trappräcket och sen sikta på att hoppa till en tavla som hänger på samma höjd. Jag har lyckats hindra dom hittills - men hur länge. Några blomkrukor och lite annat har droppat i golvet men det kan man väl ta.

    Ska bli skönt att återlämna dom när det blir dags och jag är botad från alla tankar på eventuella egna husdjur. (Skulle i så fall vara en ko eller två... )
    Tänk om du inte får lämna tillbaka dom?

  5. #5275
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Tänk om du inte får lämna tillbaka dom?
    I dag va det gott väder i Småland. Jäkla tur man inte sitter kattvakt.
    Jan

  6. #5276
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Våren är här! När jag gick ut på morgonen innan några andra än tidningsbudet och jag var uppe hörde jag en vårpilsk rördrom (botaurus stellaris) kvittra nere vid sjön. Vädret ligger som en grå hästfilt över markerna, men det är ganska varmt och vinden härjar någon annan stans.
    Ove

  7. #5277
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Våren är här! När jag gick ut på morgonen innan några andra än tidningsbudet och jag var uppe hörde jag en vårpilsk rördrom (botaurus stellaris) kvittra nere vid sjön. Vädret ligger som en grå hästfilt över markerna, men det är ganska varmt och vinden härjar någon annan stans.
    Våren är här. Dags att få ordning på våra liv å komma tillsammans å köra hoj.
    Jan

  8. #5278
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Våren är här. Dags att få ordning på våra liv å komma tillsammans å köra hoj.
    Visst, men när reservdelsleverantören beställer fel..................

  9. #5279
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Visst, men när reservdelsleverantören beställer fel..................
    Grejerna har visserligen anlänt. men nu blir det ju nästan vinter igen. Hoppas hojen är klar nästan vecka så det kan bli åka av.

  10. #5280
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Grejerna har visserligen anlänt. men nu blir det ju nästan vinter igen. Hoppas hojen är klar nästan vecka så det kan bli åka av.
    yr.no säger att du får gott om tid att vara i ditt nya garage å fixa med hojen innan det kommer besök från södern.
    Jan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •