Sidan 41 av 548 FörstaFörsta ... 3139404142435191141541 ... SistaSista
Resultat 401 till 410 av 5473

Ämne: 60+

  1. #401
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Hmm. tänker. Jag är helt klart internetberoende denna årstid. Öppnar denna sida minst en gång per dygn.
    Läser världsnyheter på internet, kollar anonser. 5 hojsidor, å några bloggar. Men jag ser det som ett bekvämt å tidsenligt sätt att få information. Vinterdepp, är väl helt normalt för oss. Eller ?
    Jan

  2. #402
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Hmm. tänker. Jag är helt klart internetberoende denna årstid. Öppnar denna sida minst en gång per dygn.
    Läser världsnyheter på internet, kollar anonser. 5 hojsidor, å några bloggar. Men jag ser det som ett bekvämt å tidsenligt sätt att få information. Vinterdepp, är väl helt normalt för oss. Eller ?
    Samma här men jag öppnar sidan några ggr under dagen för jag har ingen skog att roa mig i.

    Sen, när alla fåglar, sippor och ormar börjar locka hinner man kanske inte titta in på flera veckor ibland. Hoppas verkligen på en lååååååååååång och skööööööööööön vår.

  3. #403
    På tal om fåglar, jag hörde talgoxen spela i dag på morgonen.
    Jan-Olov

  4. #404
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    På tal om fåglar, jag hörde talgoxen spela i dag på morgonen.
    Bra de´! Den lille romantikern brukar vara det första vårtecknet.

    Dessvärre brukar dom ha ett långt förspel.

  5. #405
    Mej jag kan i alla fall inbilla mig att det lättar på vinteeländet.
    Jan-Olov

  6. #406
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Å här skiner solen så vackert idag den värmer gott också ska gå till macken och införskaffa batterivatten å njuta.

    Men det blir en mekardag sedan i verkstaden/garaget. Gaffelolja på två hojar skall bytas och packningar på den ena. ;D
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  7. #407
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Solen skiner även över smålänningar, någon + grad, men måste skotta bra väg till vedboden. Kontorsarbete å räkenskaper. Planera ett planeringsmöte åt Mcklubben i morgon. Eventuell solning av näsan under kaninskinsmössan. Så ser det ut.
    OBS. för kallt för BMWkepsen. Men det kommer.
    Jan

  8. #408
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Å här skiner solen så vackert idag den värmer gott också ska gå till macken och införskaffa batterivatten å njuta.

    Men det blir en mekardag sedan i verkstaden/garaget. Gaffelolja på två hojar skall bytas och packningar på den ena. ;D
    Batterivatten till en hoj = hojt ??
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

  9. #409
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Jo! Så är det!
    Senast redigerat av GeCe den 2010-02-05 klockan 23:39.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  10. #410
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Hoppas det fina vädret fortsätter, och att Värmland gör skäl för sitt namn Annars vore Island lämpligare denna vinter. Tycker lite synd om alla som inte kan komma ut och köra på småvägarna i sol och packad snö. Det är ju otroligt fint då, varken mygg eller turister i vägen.
    Om det är något man får se upp med så är det förare av trottoarjeepar som ligger och drar på lågväxlarna mitt på vägen utan att några som helst begrepp om att det finns andra trafikanter. Som sagt det är kul på två hjul.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •