Sidan 4 av 548 FörstaFörsta ... 234561454104504 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 5473

Ämne: 60+

  1. #31
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780

    Cool

    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Dont ring me. Vill inte bli sjuk. Smittar datorn å forum tro ?

    Du är väl inte utan virusprogram?
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  2. #32
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Just de GeCe, har ju säker surf. Risken är nog större när jag va på SMCs årsmöte bland 175 andra hojåkare.
    Träffade Håkan N å sekreterarMorgan + gamla hojkompisar.
    Jan

  3. #33
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    ;D Du har blivit en riktig gammal mötesräv du!!

  4. #34
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Lugn å fin denna gång.
    I dag är det sån konstrunda i komunen. Hittar några intresanta, motorsågsskulptör,nostalgi maskiner.
    Jan

  5. #35
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780

    Cool

    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Lugn å fin denna gång.
    I dag är det sån konstrunda i komunen. Hittar några intresanta, motorsågsskulptör,nostalgi maskiner.

    Sånt där kan skapa hål i plånboken om det vill sig illa. Var inte sämre av förkylningen igår som snappt blivit bättre än att jag var till en kolmila/125 cc mc som hade en livs levande smed med miniutställning. Köpte en nysmidd kniv så nu är man beväpnad!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  6. #36
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av carpelux Visa inlägg
    Om ni vill se på mopeder när ni åker till Hornborgasjön finns det ett museum i Varnhem också.

    Tyvärr stängt vardagar så även vandrarhemmet som båda dock kan ta emot beställningar. Men jag antar det måste vara ett visst antal för att det ska vara intressant.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  7. #37
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Sånt där kan skapa hål i plånboken om det vill sig illa. Var inte sämre av förkylningen igår som snappt blivit bättre än att jag var till en kolmila/125 cc mc som hade en livs levande smed med miniutställning. Köpte en nysmidd kniv så nu är man beväpnad!
    Som smålänning är man försiktig. Ingen 2m träskulptur eller 8hp tändkula fraktas hem på GSen.
    Jan

  8. #38
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Tyvärr stängt vardagar så även vandrarhemmet som båda dock kan ta emot beställningar. Men jag antar det måste vara ett visst antal för att det ska vara intressant.
    Tror nog MC-museet i Falköping har öppet vardagar. Och vet ni vad det är en jättefin väg mellan Broddetorp och Falköping! Fornminnen längs vägen också om det intresserar. (KAN ju i o f.s. räcka att vi tittar på varandra )

  9. #39
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Tror nog MC-museet i Falköping har öppet vardagar. Och vet ni vad det är en jättefin väg mellan Broddetorp och Falköping! Fornminnen längs vägen också om det intresserar. (KAN ju i o f.s. räcka att vi tittar på varandra )

    Nja, inte vad jag kan utröna tyvärr för det hade nog varit en höjdare. http://www.mcmuseet.se/. Men som du skriver så kan vi ju alltid kolla varandra!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  10. #40
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Ajdå! Upptäckte att det var bara öppet dagligen under Juli. Lörd.-Sönd. under September. Men om vi blir tillräckligt många blir vi en grupp.

    Om alla som vill åka och titta på fåglar och museum i början v. 38 räcker upp en hand= skriv en rad, så går det säkert att ordna. Vet att de gubbarna är väldigt service inriktade och gärna visar vad de har

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •