Sidan 398 av 548 FörstaFörsta ... 298348388396397398399400408448498 ... SistaSista
Resultat 3 971 till 3 980 av 5473

Ämne: 60+

  1. #3971
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Nu har jag satt nya däck på Greta! Avon, för äventyrshoj. Nu har jag alltså bättre grusdäck på landsvägshojen än vad jag har på offroddarn - får se till att justera detta när jag ska byta på Sigrid i sinom tid....
    Jag är tvärtom, Pilot Road 4 på äventyrshoj.
    Jan

  2. #3972
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Jag är tvärtom, Pilot Road 4 på äventyrshoj.
    Mina heter Distanzia, med Z som i danzband.
    Ove

  3. #3973
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Mina heter Distanzia, med Z som i danzband.
    Grand Distanzia betyder långt hemifrån
    Jan

  4. #3974
    Medlem
    Reg.datum
    nov 2011
    Ort
    Torslanda
    Inlägg
    117
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    .
    Ove något helt annat - finns det ett skogsområde i närheten av dig som kallas "Gröna stigen"? Var i så fall?

  5. #3975
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av wbr Visa inlägg
    Ove något helt annat - finns det ett skogsområde i närheten av dig som kallas "Gröna stigen"? Var i så fall?
    Vet ej men jag har svarat i PM.
    Ove

  6. #3976
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Nya däck provkörda, Först i sol, sen åskregn å minst två cm hagel på vägen.
    Jan

  7. #3977
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Lena, fru GeCe, var på heldagsbesök i går. Vi var på Kållandsö och besökte Läckö slott och när vi kom ut därifrån regnade det friskt och vi blev blöta.

    Hade tänkt åka och ta en lunch på någon gård utanför Lidköping men plötsligt passade det bättre med Spikens fiskeläge och fiskbuffé istället. Tänker på att Räven skulle varit med i fiskfrossan, dock saknades kokt torsk på bordet. Istället fanns det gravad gädda, gös, lax och rökt lax, inlagd strömming(vid Vänern?) och en massa annat. Jag fick pga övermättnad hoppa över sista 1/4-delen av bordet så det får bli återbesök vid lämpligt tillfälle.

    Kvällen bjöd på Kammarmusiksfestival i Mariestads Domkyrka mad bl.a Staffan Scheja och fler andra musiker i världsklass. Den lokala stråkorkestern var riktigt bra och jag beklagar att jag aldrig hör dom förut.

    Lena ringde nyss och berättade att hon kommit hem i god ordning i natt.
    Ove

  8. #3978
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2013
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    89
    Idag påbörjar vi och 3 par till vår semesterresa till Moseldalen och vidare till Prag.
    Regnar gör det redan men man har varit med förut så det kan bara bli bättre, eller?

  9. #3979
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Första delen av sommaren varit ganska regnig. Hoppas på bättring. Nåja hojkläderna är täta, men trevligare utan regn.
    Jan

  10. #3980
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Första delen av sommaren varit ganska regnig. Hoppas på bättring. Nåja hojkläderna är täta, men trevligare utan regn.
    I mitt område har det varit lokal öken. Gräsmattorna har torkat till stickigt damm - men sen igår regnar det och det behövs. Ifrån att varit gula med enstaka gröna fläckar har gräsmattorna bytt till grönt med gula fläckar där gräset inte tagit sig än. Det enda som har växt är rotskott av syren och rosjävlar som är riktigt ettertaggiga.

    Inomhusaktiviteter idag. Regnar det i morgon också så skall jag nog baka för det kan ju bära till att bli varmt igen och då kan man ju inte stå inne i värmen med ugnen på 225 grader.
    Ove

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •