Sidan 391 av 548 FörstaFörsta ... 291341381389390391392393401441491 ... SistaSista
Resultat 3 901 till 3 910 av 5473

Ämne: 60+

  1. #3901
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    I dag blir det nog forskningsresande på GS. Forskningsområde sydöstra Blekinges småvägsnät.
    Jan

  2. #3902
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    I dag blir det nog forskningsresande på GS. Forskningsområde sydöstra Blekinges småvägsnät.
    Får verkligen hoppas du håller reda på vädersträcken.

  3. #3903
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Får verkligen hoppas du håller reda på vädersträcken.
    Tar med fika å äggmacka om jag kommer vilse. Kartan används bara i yttersta nödfall. Varannan höger varannan vänster är ett intressant system.
    Jan

  4. #3904
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Bråda dagar - gräset växer! Har gjort en massa idag men inte tittat åt egen hoj. Satt en stund vid sjön och snackade men en man som kom på en -79;a Honda med 6 cylindrar. Den var mäktigt bred över motorn, nästan som en tuttmotor, fastän alla pekade åt samma håll.

    Lustigt att man har fått sommarvarmt ute. Man tar på sig tröjan för att gå ut och sen går man in och hänger av sig och går ut igen. Jag har gått ut 2 ggr flera gånger idag, men man vänjer sig väl snart.

    Varannan höger och resten vänster borde leda bort? Bara att göra en dubbelhöger vid ½tank så kommer man lagom hem igen. Gillar det systemet, även om man får vända i en ängslada ibland..
    Ove

  5. #3905
    Medlem
    Reg.datum
    nov 2011
    Ort
    Torslanda
    Inlägg
    117
    Hej Ove. Tänkte på dig i dag, var upp åt dina trakter, har kört på Kinnekulle Ring hela dagen puuh. Men kul var det och troligen även lärorikt.

  6. #3906
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av wbr Visa inlägg
    Hej Ove. Tänkte på dig i dag, var upp åt dina trakter, har kört på Kinnekulle Ring hela dagen puuh. Men kul var det och troligen även lärorikt.
    Du hade säker en riktigt bra dag. Själv kom jag knappt utanför 70-skylten...
    Ove

  7. #3907
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Polenregnet nått mina trakter, det regnar" stritt" nu.
    Jan

  8. #3908
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Polenregnet nått mina trakter, det regnar" stritt" nu.
    Inget regn i sikte ännu. Har åkt genom södra Värmland och norra Dalsland. Som tur var blev det en " 60+ special ". Man vet inte var man är eller varför.
    Dagens väder har man ju gått och längtat efter ganska länge.
    Nu på kvällen en ganska lång skogspromenad med vovven. Nästan 19 grader, lite mulet.

  9. #3909
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Polenregnet nått mina trakter, det regnar" stritt" nu.
    Smålandsregnet har kommit till Skaraborg i kvällningen. Jag ställer mig i duschen, det är skönare.
    Ove

  10. #3910
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Smålandsregnet har kommit till Skaraborg i kvällningen. Jag ställer mig i duschen, det är skönare.
    Jag är inte girig, dela med mig av det jag fått, Varsågod. Slutat regna nu, du fick allt.
    Jan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •