Sidan 351 av 548 FörstaFörsta ... 251301341349350351352353361401451 ... SistaSista
Resultat 3 501 till 3 510 av 5473

Ämne: 60+

  1. #3501
    Medlem Väse Connys avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    144
    Norr om E18 Väse, Ölme, Kungsskogen, de allra minsta avvarterna alltså ställen helt nära mig som jag aldrig sett förrut
    Tjuvfiske, kopparstölder, veteranbilstölder, ödeläggelse, mm, är inte de grejer jag sysslar med men objekten har jag funnit, och det märkliga eller naturliga är att jag mår bra av se dessa grejer,
    Total tystnad, bara jag o älgar/älgfluger/rådjur
    Måtte vi få många fina fredagar till innan ritkiga vintern kommer

  2. #3502
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Väse Conny Visa inlägg
    Norr om E18 Väse, Ölme, Kungsskogen, de allra minsta avvarterna alltså ställen helt nära mig som jag aldrig sett förrut
    Tjuvfiske, kopparstölder, veteranbilstölder, ödeläggelse, mm, är inte de grejer jag sysslar med men objekten har jag funnit, och det märkliga eller naturliga är att jag mår bra av se dessa grejer,
    Total tystnad, bara jag o älgar/älgfluger/rådjur
    Måtte vi få många fina fredagar till innan ritkiga vintern kommer
    Trevligt att kunna bara åka en sväng utan att behöva känna någon stress. då är det ju oxå väldigt fint att ha en hoj som man kör dit man vill.
    Vill du ha sällskap någon gång , så hör av dig.

  3. #3503
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Trevligt att kunna bara åka en sväng utan att behöva känna någon stress. då är det ju oxå väldigt fint att ha en hoj som man kör dit man vill.
    Vill du ha sällskap någon gång , så hör av dig.
    Som sagt - hör av dig om du vill ha sällskap och kanske titta på nya områden..
    Ove

  4. #3504
    Medlem Väse Connys avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    144

    Ensamheten

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Som sagt - hör av dig om du vill ha sällskap och kanske titta på nya områden..
    Hej grabbar
    Ja vi får se till o lösa detta nån gång
    I mitt jobb är det ett mycket starkt brus av kunder, leverantörer, tjat o gnat
    Hemma har jag 2 tonåringar o en fru så det är faktiskt lugnare på jobbet för där är jag chefen
    Att komma iväg själv är nått jag verkligen gillar
    Dock så är jag även social med lust att se nya saker
    Trevlig Lördag

  5. #3505
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Väse Conny Visa inlägg
    Hej grabbar
    Ja vi får se till o lösa detta nån gång
    I mitt jobb är det ett mycket starkt brus av kunder, leverantörer, tjat o gnat
    Hemma har jag 2 tonåringar o en fru så det är faktiskt lugnare på jobbet för där är jag chefen
    Att komma iväg själv är nått jag verkligen gillar
    Dock så är jag även social med lust att se nya saker
    Trevlig Lördag
    Inte fel att rymma en stund ibland när det brusar för mycket. Kallas avkoppling...
    Ove

  6. #3506
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Nu har höstuppehållet varat mer än en månad, men nu vet jag bara en aktivitet som kan hejda mig förutom vädret. Jag ska få en ny leverantör av TV-program.

    Hjärtligt trött på Viasat, programmen har blivit sämre och sämre under den tiden jag haft det. Från början var det en kul engelsman som snodde ihop helikopter och flygplan, renoverade motorcyklar och hade en del kul grejer för sig. Dom serierna tog slut och numer är det amerikanska serier om idioter som skäller, bråkar och gör om gamla skrotbilar till nya skrotbilar.

    Det enda jag saknar är MotoGP. Men det blir andra tävlingar som är minst lika intressanta och dessutom fler.

    Vädret just nu är mulnande och det ska börja regna och senare blåsa ordentligt. Tänt i spisen och tagit fram en god bok. Rester finns i kylen och en del god dricka i skåpet - jag är rustad!
    Ove

  7. #3507
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Nu har höstuppehållet varat mer än en månad, men nu vet jag bara en aktivitet som kan hejda mig förutom vädret. Jag ska få en ny leverantör av TV-program.

    Hjärtligt trött på Viasat, programmen har blivit sämre och sämre under den tiden jag haft det. Från början var det en kul engelsman som snodde ihop helikopter och flygplan, renoverade motorcyklar och hade en del kul grejer för sig. Dom serierna tog slut och numer är det amerikanska serier om idioter som skäller, bråkar och gör om gamla skrotbilar till nya skrotbilar.

    Det enda jag saknar är MotoGP. Men det blir andra tävlingar som är minst lika intressanta och dessutom fler.

    Vädret just nu är mulnande och det ska börja regna och senare blåsa ordentligt. Tänt i spisen och tagit fram en god bok. Rester finns i kylen och en del god dricka i skåpet - jag är rustad!
    Som vanligt +15 å sol här neråt ekvatorn
    Jan

  8. #3508
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Som vanligt +15 å sol här neråt ekvatorn
    Hm, du får nog hålla i mössan tisdag -onsdag enligt SMHI.

  9. #3509
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Hm, du får nog hålla i mössan tisdag -onsdag enligt SMHI.
    Läste det Olle, hoppas det inte är ny Gudrun på gång.
    Jan

  10. #3510
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Jag hann faktiskt med en liten sväng med lilla scootern. Inte långt men hann iallafall registrera att hösten är här med såphalka på vita streck och nära kanten på asfalten som det blir när det är kallt och blött. Ska ta ut dom andra också när det passar så att dom är rel. nykörda inför vintern så kan jag köra min vanliga variant - släcka lyset och slå av tändningen så klarar dom sig några månader.
    Ove

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •