Sidan 34 av 548 FörstaFörsta ... 2432333435364484134534 ... SistaSista
Resultat 331 till 340 av 5473

Ämne: 60+

  1. #331
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Repor ska inte undvikas utan ska dras så ofta tillfälle ges!!

    Vad gäller mindre blessyrer på förare o hojar ska de bäras med stolthet och vittna om ett aktivt liv.

    Ett varv runt kvarteret för att sedan autosolas o dammvippas i garaget till nästa söndag, som somliga roar sig med, är väl inte att köra hoj.

    Men det är klart var och en ska få bli lycklig på sin fason. (men inte är det att köra hoj)
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

  2. #332
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Chappy Visa inlägg
    Repor ska inte undvikas utan ska dras så ofta tillfälle ges!!

    Vad gäller mindre blessyrer på förare o hojar ska de bäras med stolthet och vittna om ett aktivt liv.

    Ett varv runt kvarteret för att sedan autosolas o dammvippas i garaget till nästa söndag, som somliga roar sig med, är väl inte att köra hoj.

    Men det är klart var och en ska få bli lycklig på sin fason. (men inte är det att köra hoj)
    På a) svarar jag: Helt rätt!

    b) Det gör ont i skinnet och plånboken medan man skaffar dom.

    c) Instämmer helt! Gratis städhjälp sökes, jag själv vill bara köra och har hört att det finns folk som gillar lukten av Autosol på putstrasa.

    d) Jovisst, men man får också skylla sig själv.

  3. #333
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Smile

    Ibland undrar folk hur man kan risa ner en hoj så jäkligt på några år,fastbränd lera skitiga fälgar, flygfän på fronten. Sånt svineri med ny hoj. Det är min stil, så är det.
    Jan

  4. #334
    Det där med att putsa det beror lite på hojen. En custum ser för jäklig ut om den inte är ren och putsad men som min Varadero är den bara hjälpligt ren så räcker det för det syns inte på samma vis. Att putsa är inte kul köra är roligare.
    Jan-Olov

  5. #335
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Det där med att putsa det beror lite på hojen. En custum ser för jäklig ut om den inte är ren och putsad men som min Varadero är den bara hjälpligt ren så räcker det för det syns inte på samma vis. Att putsa är inte kul köra är roligare.
    Om jag hade en custom så kunde jag nog inte enst ta mig till dom riktigt skitiga vägarna, iallafall inte därifrån. Men håller med om att krom ser dassigt ut med minsta fläck, m.a.o. helt olämpligt för MC-bruk. (min uppfattning! )

  6. #336
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Om jag hade en custom så kunde jag nog inte enst ta mig till dom riktigt skitiga vägarna, iallafall inte därifrån. Men håller med om att krom ser dassigt ut med minsta fläck, m.a.o. helt olämpligt för MC-bruk. (min uppfattning! )
    Olika stilar samma mckolektiv.
    Jan-Olov

  7. #337
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Ibland undrar folk hur man kan risa ner en hoj så jäkligt på några år,fastbränd lera skitiga fälgar, flygfän på fronten. Sånt svineri med ny hoj. Det är min stil, så är det.

    Men räven då!!! Är du bara lat eller är du en slarver?
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  8. #338
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Nja, man hinner ju inte allt. Livet är fullt med val man måste ta ställning till. Vara hemma å tvätta å putsa eller köra å träffa några likasinnade 30-50 mil bort??? Sånt är livet, sa hon Anita.
    Jan

  9. #339
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Nja, man hinner ju inte allt. Livet är fullt med val man måste ta ställning till. Vara hemma å tvätta å putsa eller köra å träffa några likasinnade 30-50 mil bort??? Sånt är livet, sa hon Anita.

    Nej man kan inte hinna allt det ska gudarna veta. ??? Men man behöver ju inte vara putsbög för att tvätta av den värsta skiten ett par gånger under säsongen men var och en gör ju sina prioriteringar. Och vi som bor lite närmare polcirkeln uppskattar din prioritering med att hedra oss med dina besök så vi accepterar gärna att din hoj inte glimmar som en julgran.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  10. #340
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Olika stilar samma mckolektiv.
    Tur att man har en bike i offroad-kollektivet då!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •