Sidan 335 av 548 FörstaFörsta ... 235285325333334335336337345385435 ... SistaSista
Resultat 3 341 till 3 350 av 5473

Ämne: 60+

  1. #3341
    Medlem Väse Connys avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    144
    Nästan mina hemtrakter, jag har haft min husvagn på Mangenbaden några sommrar känner till området ganska väl.
    Jag är med...samling på Värmlandsrasta eller hemma hos mig i Väse ?
    Det går att köra grusväg från Väse upp till flygfältet eller rv 240

  2. #3342
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Väse Conny Visa inlägg
    Nästan mina hemtrakter, jag har haft min husvagn på Mangenbaden några sommrar känner till området ganska väl.
    Jag är med...samling på Värmlandsrasta eller hemma hos mig i Väse ?
    Det går att köra grusväg från Väse upp till flygfältet eller rv 240
    Du får nog förtydliga dig lite. När, var och vad gäller det hela? Verkar intressant.

  3. #3343
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Väse Conny Visa inlägg
    Nästan mina hemtrakter, jag har haft min husvagn på Mangenbaden några sommrar känner till området ganska väl.
    Jag är med...samling på Värmlandsrasta eller hemma hos mig i Väse ?
    Det går att köra grusväg från Väse upp till flygfältet eller rv 240
    Jag antar att du menar att besöka Brattfors flygfält med simulator och grejer som jag nämnde för en tid sedan....

    Verkar inte gå att få till en lagom grupp, 4-6 st. Jag ska fråga en kille på trakten om det där med att köra Viggen i simulator för det är ju inte kul om man hela tiden kraschar(jävlar, jävlar, jävl....) Kostar ju lite, som ett halvt framdäck så man vill ju inte bara misslyckas.

    Men om den turen inte blir av skulle det ändå vara kul att träffas vid tillfälle, kom gärna med förslag.
    Ove

  4. #3344
    Medlem Väse Connys avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    144
    Attt köra flygsimulatorn var kanske inte det som lockade mest, mer att köra grusvägen till Brattfors kolla lite på planen för att sen dra runt lite på sköna småväger runt Brattfors, kolla in Tjurbergets vindkraftverk
    Äta en god måltid hos Nolly på Campingens restaurang, träffa er nya kompisar mm
    Tråden heter +60 det klarar jag inte ut att förstå vad det innebär , kanske avspänd & gladlynt

  5. #3345
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Väse Conny Visa inlägg
    Att köra flygsimulatorn var kanske inte det som lockade mest, mer att köra grusvägen till Brattfors kolla lite på planen för att sen dra runt lite på sköna småväger runt Brattfors, kolla in Tjurbergets vindkraftverk
    Äta en god måltid hos Nolly på Campingens restaurang, träffa er nya kompisar mm
    Låter bra det där! Du vara diktator på den resan - du bestämma...

    Tråden heter +60 det klarar jag inte ut att förstå vad det innebär , kanske avspänd & gladlynt
    Enkelt (eller omöjligt?) att svara på. Ett gäng som förlorade sin hemvist i ett annat forum p.g.a. ovilja att hålla igång verksamheten så vi lämnade föreningen och hittade hit till Hojen. Gubbar alla som har en ganska fri syn på livet och hojandet och vill ha kul helt enkelt. Inte så mycket mc i tråden för det har vi gått igenom åt alla håll och många gånger, så den handlar kanske mer om livet i stort.

    OBS! Alla är välkomna i tråden, både såna som redan är 60+ och sådana som ska bli det i framtiden.
    Ove

  6. #3346
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Väse Conny har PM.
    Ove

  7. #3347
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Hade tänkt ta en tur på eftermiddagen, men himlen såg inte alls lovande ut, så jag satte mig framför tvn och såg på damernas maraton. Tre minuter till målgång och ganska spännande, så slog blixten ner någonstans och det blev svart i rutan. Min dotter som bor ca 15 km härifrån kom hem till sig och det luktade rök då hon öppnade dörren. Blixten hade hälsat på och sprängt deras larmskåp i småbitar, slängt ner kokböckerna på golvet. I proppskåpet fanns tre proppar söndersmulade, så det var en rejäl smäll.

  8. #3348
    Ja åska kan vara ett vackert skådespel men fy vad det kan ställa till det. Bra att det inte tog eld eller någon kom till skada.
    Jan-Olov

  9. #3349
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Hade tänkt ta en tur på eftermiddagen, men himlen såg inte alls lovande ut, så jag satte mig framför tvn och såg på damernas maraton. Tre minuter till målgång och ganska spännande, så slog blixten ner någonstans och det blev svart i rutan. Min dotter som bor ca 15 km härifrån kom hem till sig och det luktade rök då hon öppnade dörren. Blixten hade hälsat på och sprängt deras larmskåp i småbitar, slängt ner kokböckerna på golvet. I proppskåpet fanns tre proppar söndersmulade, så det var en rejäl smäll.
    Huvva! Tur att hon inte var inne när det small!
    Ove

  10. #3350
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Jag erkänner att jag är åskrädd. Man känner sig liten å ynklig å kan inte påverka.
    Jan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •