Sidan 329 av 548 FörstaFörsta ... 229279319327328329330331339379429 ... SistaSista
Resultat 3 281 till 3 290 av 5473

Ämne: 60+

  1. #3281
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    En liten sväng idag för att fläkta kroppen lite i värmen. Först lite öster och sen lite söder och lite väster så var jag på Kinnekulle. Sökte grusvägar för att få upp vanan lite. Satt en bra stund på Utsikten och fikade tillsammans med en annan ensamknutte som visade sig ha gått i samma skola en gång i tiden.

    Intresset för träff i Augusti verkar vara noll (0)?
    Ove

  2. #3282
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    En liten sväng idag för att fläkta kroppen lite i värmen. Först lite öster och sen lite söder och lite väster så var jag på Kinnekulle. Sökte grusvägar för att få upp vanan lite. Satt en bra stund på Utsikten och fikade tillsammans med en annan ensamknutte som visade sig ha gått i samma skola en gång i tiden.

    Intresset för träff i Augusti verkar vara noll (0)?
    Gubbarna är kanske svårflirtade??

  3. #3283
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Gubbarna är kanske svårflirtade??
    Gubbar, pojkar, flickor och tanter. Hmm? Luften verkar ha gått ur hela mc-kollektivet.
    Ove

  4. #3284
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Angry

    Just nu är jag konvalesent. Grannens får sprang kull min Mc när jag satt på å körde byavägen.
    Jan

  5. #3285
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Just nu är jag konvalesent. Grannens får sprang kull min Mc när jag satt på å körde byavägen.
    Retligt! Krya på dig!
    Ove

  6. #3286
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Retligt! Krya på dig!
    Tack ,Ove
    Jan

  7. #3287
    Medlem Jourtjänsts avatar
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    542
    Det låter hemskt, inte trevligt alls. Själv körde jag på en fågel för ett par dagar sedan, den slog ganska kraftigt mot mitt vänstra vadben och försvann sedan in i bakhjulet någon stans.

  8. #3288
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Just nu är jag konvalesent. Grannens får sprang kull min Mc när jag satt på å körde byavägen.
    Hm, det där med lösspringande får och hästar, vildsvin och andra kritter är inte att leka med. Som du sa: mera varg, så slipper vi en del av eländet.
    Förresten vad uppskattas skadorna till, på hojen och dina kläder. Hoppas att du självläker.
    Får du låna en hoj under tiden din repareras?

  9. #3289
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Just efter fåren sprungit kull min GS å mig, tänkte jag ändra mig i Vargfrågan. Men om man krockar med en Varg år ju risken att den tuggar i sig gashanden.
    GSen är körbar, bara lite plast å krafs som blivit skadat. Jag provar varje dag om dett går att få på offroadstövlarna.
    Jan

  10. #3290
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    I dag har jag lyckats!! Efter en högerböj upptäckte jag att jag hade plockat blommor i farten med hjälp av backspegeln! Lagom inför midsommar och allt. Visserligen bara en stor bukett med hundkex. Kändes bättre än när jag provat att plocka snöstakar.
    Ove

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •