Sidan 295 av 548 FörstaFörsta ... 195245285293294295296297305345395 ... SistaSista
Resultat 2 941 till 2 950 av 5473

Ämne: 60+

  1. #2941
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Britt lovade stanna över helgen. +15 på Öland i dag. Offroad i trollskogen utan turister. Underbara vattensamlingar på grusvägen utmed kusten.
    Måste gratulera dig till ett lyckat möte med Britt. Här i Värmland kan vi snart köra vattenskoter på många ställen.

  2. #2942
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Härliga höstdagar på Öland som är nästan helt höststängt när det gäller service. Efter mycket letande hittade vi några sängar å ett mål mat. Norra Öland verkar helt igenbommat. Käns som vi har ön för oss själva.
    Jan

  3. #2943
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194


    Kan man få be väderprofeten om at skicka lite bättere väder til Bohuslän Her har det regnat hela weckan Please Jan




    ______________
    Simen

  4. #2944
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Sorry , hinner inte, är på hojsemester
    Jan

  5. #2945
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Sorry , hinner inte, är på hojsemester
    Dagsregn gäller här! Nästan var dag efter vad det verkar. Att gå på kortklippt gräsmatta låter som om man ginge i ett träsk och diken och åar är fulla. Pissochskitväder! Får väl byta hojarna mot vattenskoter.
    Ove

  6. #2946
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Äntligen något vettigt som blivit gjort - Jag har tillsammans med en granne landsatt ekorna och rustat dom för vinter. En del trädgårdsmöbler har hamnat i vinteride också så blir det nu fina dagar så finns det inte några såna hinder för att köra iväg en sväng.

    Finns lite hopp om väder i morgon.
    Ove

  7. #2947
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Äntligen något vettigt som blivit gjort - Jag har tillsammans med en granne landsatt ekorna och rustat dom för vinter. En del trädgårdsmöbler har hamnat i vinteride också så blir det nu fina dagar så finns det inte några såna hinder för att köra iväg en sväng.

    Finns lite hopp om väder i morgon.
    Går oxå i väntans tider. Har lite jobb att göra här hemma först.. Blir det några dagars fint väder i södra Norge, så sticker jag dit på en kort tur.
    Undrar bara om Räven har fått vårt fina väder och inte släpper det?

  8. #2948
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Undrar bara om Räven har fått vårt fina väder och inte släpper det?
    Verkar så, men smålänningar vill ju inte gärna släppa ifrån sig något gratis. Kan vi prova med ev. muta?

    Morgon/förmiddagsturen startade i +3 och det verkade som det var kallare ute på vägen än på mitt fönster för efter 4-5 mil frös jag ordentligt om fingrarna, ja faktiskt om hela kroppen. Jag hade rustat för ev. regn istället för kyla så jag var inte helt rätt klädd. Skönt var det ändå, frisk luft har ju ingen dött av. Dör gör man av lunginflammationen man drar på sig.
    Ove

  9. #2949
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Skall försöka ta en tur i Norge ett par dagar. Försöker komma iväg påfredag, för vädret verkar vara " LOVANDE "
    Finns det någon, som törs hänga på ??
    Senast redigerat av Olle Å den 2012-10-24 klockan 18:21.

  10. #2950
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Skall försöka ta en tur i Norge ett par dagar. Försöker komma iväg påfredag, för vädret verkar vara " LOVANDE "
    Finns det någon, som törs hänga på ??
    Hädu! Upptäckte så sent som igår att jag inte är rustad för långfärd när jag fick ta värmepaus mitt på rundan. Dom sista milen fick jag dra järnet för det var faktiskt behagligare än att köra sakta. Framför allt slapp jag vara ute i kylan så länge.

    In och värma sig en timma var 5;e mil? Hur många dagar tar det att alls komma till Norge?
    Ove

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •