Sidan 276 av 548 FörstaFörsta ... 176226266274275276277278286326376 ... SistaSista
Resultat 2 751 till 2 760 av 5473

Ämne: 60+

  1. #2751
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av simen Visa inlägg
    Hej
    I dag ble innhandlat en Bike hoodie så nu ser jag nestan ut som en fjortis bakifrån iallafall
    __________
    Simen
    Ursäkta en okunnig, men vad är en Bike hoodie förnåt djur?

    Undrar också - has det semester eller jobbas det? Kanske dags att vi har en liten träff så att vi kan kolla om vi har växt nåt sen sist vi sågs. () Nån idé?
    Ove

  2. #2752
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Har för mig att en bike hoodie är nån sorts peruk att fästa utanpå hjälmen.
    En träff skull nog inte vara fel.

  3. #2753
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Har för mig att en bike hoodie är nån sorts peruk att fästa utanpå hjälmen.
    Aha!

    En träff skull nog inte vara fel.
    Absolut inte fel för det var längesen nu och jag har ju inte fått visa min nya tuta.

    Var någonstans centralt i vårt runda land? Gnosjö, ä dä nåt`? Alingsås? Gränna? Motala? Nora? Fler förslag? Och när?
    Ove

  4. #2754
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Askersund

  5. #2755
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Askersund kan nog funka.

  6. #2756
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Askersund kan nog funka.
    OK för mig! Väl inkörda vägar men det är inte huvudsaken.

    Hoppas bara att vi inte fastnar för 4/8, 7/8 och perioden 18-22/8. Lite uppdrag på gång nämligen.

    Kan tipsa om att Lördagen 4/8 är det Kanalsimmet i Sjötorp. Man kan kolla www.sjotorp.se
    och www.gotakanalsimmet.se för mer information. Hör av er om ni tänker simma så ska jag hjälpa till med att heja.
    Ove

  7. #2757
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194

    Thumbs up

    Hej Ni undrar va en bike hoodie er for nåt det er en hettejacka med alskens reklam for bike trhn Svart med gula broderier, Jag tyckte den var tuff derfor ble den innhandlat Et treff i Sjøtorp det skulle nog gå bra for min del, frugan blir också med. Nu er det slut med semester for min del jag gikk i pensjon 1 juli Er nu i Gøteborg sitter på hotellet vi ska va her 2 netter, har lånat ut legenheten i Tanum til dotter man och barnbarn



    ______________
    Simen

  8. #2758
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av simen Visa inlägg
    Hej Ni undrar va en bike hoodie er for nåt det er en hettejacka med alskens reklam for bike trhn Svart med gula broderier, Jag tyckte den var tuff derfor ble den innhandlat
    Skönt att få det förklarat, nu är jag en visare man.

    Et treff i Sjøtorp det skulle nog gå bra for min del, frugan blir också med.
    Ni är alltid välkomna, men den 4;e augusti kan jag inte klara mig från springikringtjänst. Bara vet hur det blir - har varit med förr. Klarar alltså inte att vara värd på den dagen.

    Nu er det slut med semester for min del jag gikk i pensjon 1 juli Er nu i Gøteborg sitter på hotellet vi ska va her 2 netter, har lånat ut legenheten i Tanum til dotter man och barnbarn
    Välkommen till de "sysslolösas" skara.
    Senast redigerat av Ove den 2012-07-24 klockan 20:01.
    Ove

  9. #2759
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Hallå alla! Ska vi prova med lite snabba ryck? Askersund låter bra för mig. Prova på lördag 28;e? Hur blir vädret? Ska ju helst inte vara alltför "2012-somrigt" = regn. Var säger vår Guru Jan ()? Blir det åkbart? Kan alla intresserade komma?

    Naturligtvis är även icke60+are välkomna om det blir nåt, jag kan visa min nya tuta.
    Ove

  10. #2760
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    Jag kan tyverr inte den 28. vi måste i 70års kalas til min svigerinne i Norge. Så hvis det blir nogot av så helsa från mig Men du Ove sysselsløs er jag inte, ialafall inte enn



    ____________
    Simen

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •