Sidan 273 av 548 FörstaFörsta ... 173223263271272273274275283323373 ... SistaSista
Resultat 2 721 till 2 730 av 5473

Ämne: 60+

  1. #2721
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Jag funderar på detta. Hör av mig senare.
    Detta är ju ett fint tillfälle att se lite av den Norska fjällvärlden.

  2. #2722
    Medlem kitsapgrls avatar
    Reg.datum
    jun 2011
    Ort
    Bodde nära Tokholm på en ö en gång.
    Inlägg
    91
    Den här filmen jag just hittade passar perfekt i den här tråden..

    http://youtu.be/K_T41kJm-PE

  3. #2723
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Tack för den. Fick en del nostalgiska vibbar.

  4. #2724
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Hmm, denna sommar är jobbig, planer får flyttas eller uteslutas på grund av vädret. Började med tranresan å tycks hålla i sig. Körde hem i går i ett jäkla åskregn.
    Jan

  5. #2725
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Hmm, denna sommar är jobbig, planer får flyttas eller uteslutas på grund av vädret. Började med tranresan å tycks hålla i sig. Körde hem i går i ett jäkla åskregn.
    Olika är ju ödets nycker. Jag lade ju min tranresa lite tidigare och hade ett fint väder. Likaså var turen till Lofoten en fin resa med endast lite regn.

  6. #2726
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    En semestertripp vill man starta med högtrycksbetonat väder, om man får välja. Att ligga på fjället i 20km å kolla sidomarkeringen, då kan jag vara hemma.
    Jan

  7. #2727
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av kitsapgrl Visa inlägg
    Den här filmen jag just hittade passar perfekt i den här tråden..

    http://youtu.be/K_T41kJm-PE
    Goa gubbar! Inte hysteriskt rädda att lägga hojarna heller, bara upp och köra vidare.
    Ove

  8. #2728
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836


    Just idag fyller vår hängaruntare KOSTCHEFEN 60 år! Vill härmed utbringa ett minst fyrfaldigt GRATTIS!

    Ska knalla över med någon liten present så kanske jag kan få lite kalasmat som jag inte får hemma ...
    Ove

  9. #2729
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Tog mig ett par rundor igår efter ett ovanligt långt regnuppehåll, men före festen, och det var skönt att lufta sig ett tag. Bara körde utan mål men det blev ändå ett fikauppehåll på resan.

    Jag fick användning för nya tutan också. Bildrulle typ b)= manlig ca.30 år utan vare sig keps eller hatt, kom utkörandes utan att se sig för men jag kunde väcka honom innan han kom helt ut i vägen. Under min undanmanöver hann jag se två fågelholkar glo på mig genom vindrutan när jag passerade förbi nosen på dom. Tutan fungerar bra alltså.
    Ove

  10. #2730
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Det blev lite mera körning i helgen. Kändes bra. men mest har det blivit prata motorcyklar med folk man träffar på i olika sammanhang, oftast såna som får syn på min som står ute vid knuten. Jag har passat på att nämna Hojen ett antal gånger och vi får väl se om det blir några nya som hänger på.

    För tillfället blir det många mil i bil med transporter som inte kan göras på annat sätt. Får nog ta upp tanken på sidovagn igen.....
    Ove

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •