Sidan 246 av 548 FörstaFörsta ... 146196236244245246247248256296346 ... SistaSista
Resultat 2 451 till 2 460 av 5473

Ämne: 60+

  1. #2451
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Akta dig för myrarna
    Vi var några stycken som försökte att köra i Vasaloppsspåret på sommaren, med mc, men fick ge upp för myrar.

  2. #2452
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Vi var några stycken som försökte att köra i Vasaloppsspåret på sommaren, med mc, men fick ge upp för myrar.
    Vet de Olle, varnade Ove så han inte sänker hojen utan kan va med på vuxenlekarna i sommar.
    Jan

  3. #2453
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av buster Visa inlägg
    Hej Ove har hittat hit nu
    Hejdu! Välkommen i gänget!
    Ove

  4. #2454
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Vi var några stycken som försökte att köra i Vasaloppsspåret på sommaren, med mc, men fick ge upp för myrar.
    Hoppsan! Det vill jag höra mera om! Hur hade ni vallat? Grovmönstrat och högfart så går det ju att köra över mindre sjöar. Förmodar att det inte gick så bra att få till båda delarna samtidigt?
    Ove

  5. #2455
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Hoppsan! Det vill jag höra mera om! Hur hade ni vallat? Grovmönstrat och högfart så går det ju att köra över mindre sjöar. Förmodar att det inte gick så bra att få till båda delarna samtidigt?
    Jag kom förmodligen för sent, dom hade dragit det berömda repet å hängt röda snitzlar på
    Jan

  6. #2456
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Inte lätt med myrar. Måste nog avstå från sådant hädanefter. 21" framdäck har en tendens att inte vilja plana där utan vill gärna dyka djupt och då hjälper varken valla eller grovmönstrat, men däremot en schntzel med tillhörande öl hjälper upp humöret i allafall.
    I dag verkar de som om det skulle kunna gå att plocka fram skidorna för första gången den här vintern, men jag har garderat mig med att inte äga sådana.

  7. #2457
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Inte lätt med myrar. Måste nog avstå från sådant hädanefter. 21" framdäck har en tendens att inte vilja plana där utan vill gärna dyka djupt och då hjälper varken valla eller grovmönstrat, men däremot en schntzel med tillhörande öl hjälper upp humöret i allafall.
    I dag verkar de som om det skulle kunna gå att plocka fram skidorna för första gången den här vintern, men jag har garderat mig med att inte äga sådana.
    Småland klarar sig icke från vit påhälsning denna dag. Men sen kommer våren, LOVAR !
    Jan

  8. #2458
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Småland klarar sig icke från vit påhälsning denna dag. Men sen kommer våren, LOVAR !
    Blått vitt här också! Vill ha regn så det blir grönt i rödaste rappet annars ser jag allt i svart.
    Ove

  9. #2459
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Blått vitt här också! Vill ha regn så det blir grönt i rödaste rappet annars ser jag allt i svart.
    Tålamod, lätt sagt va ?
    Jan

  10. #2460
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Nu tar våren fart igen. Räknar med att vägarna är farbara till helgen igen. Lite blöta kanske, bara man ser till att komma hem innan solen går ner och det ev. kan frysa på .
    Nu väntar vi på tranorna.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •