Sidan 232 av 548 FörstaFörsta ... 132182222230231232233234242282332 ... SistaSista
Resultat 2 311 till 2 320 av 5473

Ämne: 60+

  1. #2311
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Hmm,nu tycker jag farbröderna utgår lite för mycket från sin egen sits. Om jag vill göra en 14 dagarstripp med fru å pack å ha komfort under resan. (inte minst frun )
    Det är helt OK! Olika behov, lust, plånbok, idéer osv. Man köper och kör vad man vill så är alla nöjda.
    Ove

  2. #2312
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194

    Thumbs up

    Holder med Jan Min Fru vil också ha komfort på våran semesterresor, iallafall så mycket det går på en hoj med begrensad bagageutrymme Och man skal jo sitta bra der bak på samma sätt som förarern Man åker jo ca mellan 10-15 mil för man stannar för en rast


    _____________
    Simen

  3. #2313
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Sen kan de ju komplisera om man vill köra å kolla vart den där lilla vägen tar vägen. Även med fru å semesterpack. Trevlig att köra bra väghållning. Oj va utbudet plötsligt blev smalt.
    Jan

  4. #2314
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Oj va utbudet plötsligt blev smalt.
    Jo visst blev det, men fortfarande brett mellan tuttarna? Eller?
    Ove

  5. #2315
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Jag tror vi tappade bort ett förslag på en tur från Håkan46, Säfsen. Kanske skulle höra om det finns fler intresserade - eller är det för tidigt för planering?
    Ove

  6. #2316
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Ja det var mest en tanke, även om det är väl tidigt, Kanske för mycket mc folk i rörelse i området.
    Jag planerar att åka dit, har ju bara ca 15 mil att åka.
    ////////////
    Håkan

  7. #2317
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Håkan46 Visa inlägg
    Ja det var mest en tanke, även om det är väl tidigt, Kanske för mycket mc folk i rörelse i området.
    Jag planerar att åka dit, har ju bara ca 15 mil att åka.
    ////////////
    Håkan
    Jag har inte heller varit där , men har hört det finns en otroligt massa fina grusvägar i trakterna.
    Inte är det för tidigt att planera. Kommer nog att presentera min Vårtur ganska snart.

  8. #2318
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Kollat Hornborgasjön. Dom har inte ens börjat tänka på tranor. Det alltså för tidigt att räkna ner till Tranresan 2012 ännu. men vi tar väl en sväng dit i början April så får vi se hur många som startat upp i år.

    Aldrig fel att planera, vad ska man annars ha vintern till? Sen brukar det bli så att alla resor inte blir av eller som Östgötaresan 2010 som skulle bli tidigt på våren och vi kom iväg, tror jag, slutet av september. Ordnade sig bra ändå. Bättre med för många planer än att sitta och vara alldeles tom på idéer.

    Sitter och funderar på "vita fläckar" i min närhet?

    Som redan nämnts - Bergslagen - stort område med massor av sevärt, inte minst naturen.

    Södra och mellersta delarna av Västergötland.

    Sydöstra Småland och Blekinge. (Lite längre ,men vaddå - har ju motorcykel?)

    Sörmland med Kolmården och en del annat, bl.a det berömda Rosenhill.

    Jo det finns att köra till, bara att komma sig för:
    Ove

  9. #2319
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Kollat Hornborgasjön. Dom har inte ens börjat tänka på tranor. Det alltså för tidigt att räkna ner till Tranresan 2012 ännu. men vi tar väl en sväng dit i början April så får vi se hur många som startat upp i år.

    Aldrig fel att planera, vad ska man annars ha vintern till? Sen brukar det bli så att alla resor inte blir av eller som Östgötaresan 2010 som skulle bli tidigt på våren och vi kom iväg, tror jag, slutet av september. Ordnade sig bra ändå. Bättre med för många planer än att sitta och vara alldeles tom på idéer.

    Sitter och funderar på "vita fläckar" i min närhet?

    Som redan nämnts - Bergslagen - stort område med massor av sevärt, inte minst naturen.

    Södra och mellersta delarna av Västergötland.

    Sydöstra Småland och Blekinge. (Lite längre ,men vaddå - har ju motorcykel?)

    Sörmland med Kolmården och en del annat, bl.a det berömda Rosenhill.

    Jo det finns att köra till, bara att komma sig för:
    Sydöstra småland å blekinge kan det finnas vägvisare
    Jan

  10. #2320
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    Vägvisare finns i Bohuslän med
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Sydöstra småland å blekinge kan det finnas vägvisare



    ____________
    Simen

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •