Sidan 230 av 548 FörstaFörsta ... 130180220228229230231232240280330 ... SistaSista
Resultat 2 291 till 2 300 av 5473

Ämne: 60+

  1. #2291
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Jo men visst. Ju äldre man blir ju tjurskalligare blir man.
    Gammal man vill komma på själv
    Jan

  2. #2292
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Blåser och regnar! Snön som kom försvann igår men det var bitvis svartis på de flesta vägarna häromkring. Hörde på radion en optimist som sa att vintern har bara börjat i söder så det finns gott hopp om snö i skidbackarna. Jaja bara den stannar där.

    Jag fryser och vill ha vår! Undrar varför jag är så inni h--- skotta frusen? Kan det bero på nya mediciner? Får fråga doktorn vid tillfälle...
    Ove

  3. #2293
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Blåser och regnar! Snön som kom försvann igår men det var bitvis svartis på de flesta vägarna häromkring. Hörde på radion en optimist som sa att vintern har bara börjat i söder så det finns gott hopp om snö i skidbackarna. Jaja bara den stannar där.

    Jag fryser och vill ha vår! Undrar varför jag är så inni h--- skotta frusen? Kan det bero på nya mediciner? Får fråga doktorn vid tillfälle...
    Tålamod gamle man. Stormen Emils lillasyster är hos mig i dag. Undrar om hon heter Ida ?
    Jan

  4. #2294
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Vad tror ni om att på ses veckan före midsommar på Aventuredays i Säfsen. Lägga upp en rutt i det vackra området samt mingla lite bland adventureåkarna som utgår från Säfsen alpin.
    Håkan

  5. #2295
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Håkan46 Visa inlägg
    Vad tror ni om att på ses veckan före midsommar på Aventuredays i Säfsen. Lägga upp en rutt i det vackra området samt mingla lite bland adventureåkarna som utgår från Säfsen alpin.
    Håkan
    Låter som möjligt än så länge. Vad blir det för väder? Funderar lite på var man hittar Säfsen, ligger det strax intill Fredriksberg?
    Ove

  6. #2296
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Tålamod gamle man. Stormen Emils lillasyster är hos mig i dag. Undrar om hon heter Ida ?
    Tålamod är inte min grej! Snart får man väl ett förslag att ta på långkalsonger.

    Jag tröttnade på att sitta och stirra ut i regnet, tog bilen och styrde mot Värmland och där sken solen framåt eftermiddagen. Fick tillfälle att träffa favvobarnbarnet och jisses vad hon växer. Nu kan hon krypa också. Dagen blev riktigt bra trots en sur början.
    Ove

  7. #2297
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Låter som möjligt än så länge. Vad blir det för väder? Funderar lite på var man hittar Säfsen, ligger det strax intill Fredriksberg?
    Jepp. I anslutning till.

    Måste tillägga.
    Åkte i somras på nyanlagda vägen mot Ludvika. (Ny väg till Säfsen Alpin.) Första 2.5 milen. Otroligt fin böljande högfartsväg (140 km/tim) i vacker omgivning. Rekommenderas.

  8. #2298
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Håkan46 Visa inlägg
    Vad tror ni om att på ses veckan före midsommar på Aventuredays i Säfsen. Lägga upp en rutt i det vackra området samt mingla lite bland adventureåkarna som utgår från Säfsen alpin.
    Håkan
    Äventyr och äventyr. Vi kommer nog köra en helg i April i Värmland. Vet inte hur du klarar dig med en Bandit på våra fina vägar. Det går att köra den med en BMW 1200 Gs och Pilotdäck.

  9. #2299
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Äventyr och äventyr. Vi kommer nog köra en helg i April i Värmland. Vet inte hur du klarar dig med en Bandit på våra fina vägar. Det går att köra den med en BMW 1200 Gs och Pilotdäck.
    Jag avsåg att åka endast asfalt runt Säfsen. Åker ni endast Adventurehojar? Får kanske se över mitt ägande /Håkan

  10. #2300
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Håkan46 Visa inlägg
    Vi har ju tidigare pratat om en text på ryggen på varselvästarna:
    60+ . Tja kanske..
    (Grannen har just kommit hem från en kryssning till Estland............)

    Mitt förslag: KLOCKSPEL

    ...
    Hmmm? Vi har ju redan våra vackert broderade 60+västar. Jag är rätt värdelös på att lägga in foton, men vi är fotade under någon av Tranresorna .... måste varit 2010?

    Finns under Träffar och körningar.
    Senast redigerat av Ove den 2012-01-13 klockan 00:13.
    Ove

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •