Sidan 199 av 548 FörstaFörsta ... 99149189197198199200201209249299 ... SistaSista
Resultat 1 981 till 1 990 av 5473

Ämne: 60+

  1. #1981
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    69
    [QUOTE=Olle Å;55180]
    Citat Ursprungligen postat av tore Visa inlägg

    Vi här ifrån södern kanske kan komma upp till er och ge er vårt stöd i så fall.
    Ni är välkomna i vilket fall som helst
    Tore

  2. #1982
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    [QUOTE=tore;55186]
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg

    Ni är välkomna i vilket fall som helst
    Tore
    Tack för det Tore. Vi kommer nog att dyka upp så småningom.

  3. #1983
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av tore Visa inlägg
    Ni är välkomna i vilket fall som helst
    Tore
    Långt ditupp - kanske blir att vi måste vila upp ett par veckor eller tre innan vi vänder hemåt igen....
    Ove

  4. #1984
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Långt ditupp - kanske blir att vi måste vila upp ett par veckor eller tre innan vi vänder hemåt igen....
    Ok........Så vi riktigt får "rå om er"
    Tore

  5. #1985
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    Änteligen ut at åka Har inte åkt sedan mitt besök i Sjötorp Men nu er nestan alla mina pliktor utförda Sist utförda var at gifta bort min son På Akershus Festning Slottskapellet. Så i dag har frugan och jag varit på en liten tur på ca 15 mil. Hoppas på fint väder til torsdag sånn at man kan åka hoj, da skal vi til Norge straks utanför Oslo på visning av nogra lägenheter, jävlar hvilka priser, men jag skal jo arbeta et år til så man trengar jo en pendlarlägenhet, det vi hadde förut ble för stort så nu blir det at kolla på en tvåa. Och så er jo min semester snart slut


    ______________
    Simen

  6. #1986
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Hördu Simen, när du tryckte på knappen kom du till sida 200, vilket betyder att vi snart har 2.000 inlägg i den här tråden, vilket i sin tur gör att detta måste vara den längsta på forumet. Om inte annat så är vi bra på att tjôta - vi 60+;are.

    Nåja, här blir det heller inte så mkt kört. Var på sykehuset idag för undersökning som fortsätter i morgon. Sen får vi se vad som blir kört.
    Ove

  7. #1987
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    En fågel sjungade i mitt öra att Olle har födelsedag i dag. Da måste man jo gratulera med den stora dag

    ___________
    Simen

  8. #1988
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av simen Visa inlägg
    En fågel sjungade i mitt öra att Olle har födelsedag i dag. Da måste man jo gratulera med den stora dag

    ___________
    Simen
    Visst stämmer det, och tack för alla gratulationer, men vad det innebär att fylla 70 vet jag inte. Så länge man är frisk så betyder andra värderingar inte så mycket. Så nu är siktet inställt på 80.

  9. #1989
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836

    Visst går det .....

    Att köra offroad med en liten scooter!

    Jo, grejen är att jag är nyopererad för 2 dagar sen och har order från läkaren att inte anstränga mig med yviga rörelser och att ta i under någa dagar framöver. I övrigt inga restriktioner. Funderade på en liten åktur men Sigrid verkar rätt omöjlig att klättra upp på för tillfället. "Men ta scootern då"sa min hustru. OK, jag tog scootern och rullade iväg på asfalten.
    Men som det så ofta blir så dök det upp lite att fundera på efter vägen och då måste man ju kolla, först en nyanlagd väg till ett vindkraftverk ute i skogen. Går det inte att bygga väg med annat än rullgrus? Gick väl bra men skakade nåt infernaliskt.
    Nästa blev att titta efter vilken kåk som var till salu. Jodå det var den jag trodde och för att slippa åka tillbaka tog jag vägen över skogen. Börjar kolla var vildsvinen bökar omkring och hamnar i en skogsavverkning. Det går att köra men det är inte lätt och när jag kommer till ett ställe där en vägtrumma kollapsat och det blir en meterdjup svacka med görja i botten bangar jag ur och vänder. Tebax över hygget några kilometer och asfalt hem.

    Det är inte nödvändigtvis lättare för att man tar lilla scootern men det gick bra trots allt.
    Ove

  10. #1990
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    69
    Ta det lungt håll dej på asfalterat underlag
    Tore

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •