Sidan 197 av 548 FörstaFörsta ... 97147187195196197198199207247297 ... SistaSista
Resultat 1 961 till 1 970 av 5473

Ämne: 60+

  1. #1961
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av simen Visa inlägg
    BMW??

    __________
    Simen
    JA! Så var det den hette!
    Ove

  2. #1962
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av simen Visa inlägg
    Varit på blocket och kollat offroad hojar Hva anbefalas 650 kbm, 1200kbm. Den ska ha god komfort för passasjerare och förarere bra med bagasjeutrymme sånn at man får med det mesta på en semester samtidigt ha goda egenskaper på grusvägar inte va för tung samtidigt va bra at åka på störra vägar med. Förslag ??

    ________________
    Simen
    Hmmm, 4 hojar som kan passa= Guzzi, Super tennere, å två typer av GSar. Rekomendera att åka till firmor å provköra. Glöm inte att ha tanten bakpå (viktigt)
    Jan

  3. #1963
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510

    Smile

    Varför inte ta steget fullt ut och satsa på en Ural med sidovagn?????????????

  4. #1964
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Varför inte ta steget fullt ut och satsa på en Ural med sidovagn?????????????
    Haha,men Olle då? simen vill ju köra hoj. inte bärga andraskörden.
    Jan

  5. #1965
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    I dag fick jag överaskande besök, Tore från Pite med fru å husbil. Vi snackade en stund,sen skulle dom dra vidare till bilkyrkogården (kyrkömosse). Nu har Tore blivit 60+ västbärare. Vi börjar få bra geografisk spridning.
    Jan

  6. #1966
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194

    Thumbs up

    Oj!! vilket gäng Nu er det vel för min del bara Tore jag inte har träffat personligen


    _______________
    Simen

  7. #1967
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    I dag fick jag överaskande besök, Tore från Pite med fru å husbil. Vi snackade en stund,sen skulle dom dra vidare till bilkyrkogården (kyrkömosse). Nu har Tore blivit 60+ västbärare. Vi börjar få bra geografisk spridning.
    Nu kan vi skryta med att vi är rikstäckande! Kul att grabbarna hälsar på när vägarna bär förbi.
    Ove

  8. #1968
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Det regnar och det känns för tillfället bara skönt. Det legitimerar att jag inte går alltför långt från soffan.

    Det har varit en lång rad av intensiva dagar och MC;arna har knappt blivit flyttade på en vecka och dom får stå idag också. Vila gäller!
    Ove

  9. #1969
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Kul när ens barnbarn tjatar om att få åka mc. Min 13.åriga dotterdotter ville gärna åka, så vi har tagit ett par svängar i ett finfint väder. Som tur har jag kläder i ganska liten storlek liggandes, så hon fick full utrustning.
    Också ett bra tillfälle att nöta in det nya bakdäcket. Det blev Anakee denna gång.
    Vill hälsa Tore välkommen i 60+ gänget. Vi växer sakta, men säkert.

  10. #1970
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    Samma her Har varit en tur i Norge och firat födelsedag til min stedotter kom hem i går. Her rägnar det också Har inte åkt hoj sidan jag var i Sjötorp Men man har ennu 14dagar igjen ut av semester


    ____________
    Simen

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •