Sidan 179 av 548 FörstaFörsta ... 79129169177178179180181189229279 ... SistaSista
Resultat 1 781 till 1 790 av 5473

Ämne: 60+

  1. #1781
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Bennie Bleking Visa inlägg
    Jag tror hundägare är värre än hundar. Hundarna har ju sitt naturliga beteende.
    När man möter nån på stan så ska hunden hoppa upp och slicka av en både här och där.
    Då säger hundägaren: "Aah...Han ville bara hälsa"
    åsså står man där med nedsolkade kläder........JAG ville ju inte hälsa på hunden.....
    FyF-n....för Sådana hundägare som inte kan respektera andra.
    Tror däremot att det endast är ett fåtal som skämmer ut sej på detta sätt. Det är nog samma folk som inte tar upp bajset efter sin hund.
    Alla borde gå nån kurs och få Hundkörkort, tycker jag.
    Folk borde lära sig att ha hund innan man har hund. Alla är ju inte lika roade av hundar. Somliga kan vara rädda eller osäkra vad hunden vill. Ps. min hund skiter i skogen.
    Jan

  2. #1782
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Min nya kompis har kommit hem i dag.
    Jan

  3. #1783
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Min nya kompis har kommit hem i dag.
    GRATTIS! Vi får väl snart se den hoppas jag.
    Ove

  4. #1784
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    GRATTIS! Vi får väl snart se den hoppas jag.
    Lovar!
    Jan

  5. #1785
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Lovar!
    Blir väl att vänta till inför tranorna och plats bakom huset mitt?
    Ove

  6. #1786
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Kollade runt ca. 20 mil MC-vägar idag. Oj och ack va gupp och grus och skit, men det är väl som vanligt - man anpassar sig och ser glad ut.

    Glad blev jag inte när jag körde en stund på E20 och direkt kommer det en sån där som börjar på idi - och slutar på -ot och kör om. Säger inget om det i och för sig vi har alla olika bråttom men han kunde väl lämnat lite mer än 30 cm lucka. Skulle väl ha sparkat en buckla i sidan men fick nöja mig med att tuta och blinka på fanskpet!!
    Ove

  7. #1787
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Töreboda
    Inlägg
    5
    Ove har du koll på tranorna

    Trike åkare i Skaraborg

  8. #1788
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Trike Visa inlägg
    Ove har du koll på tranorna
    Trodde att jag hade det men det så att säga sket sig. Tranorna redan på plats och fint väder till helgen när jag har flyttat fram en vecka.

    Kolla tråden Tranresan 2011 hur det blir.
    Ove

  9. #1789
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Jag och hustrun har varit på semester med hotellövernattning.

    Fick en sån där kupong som ger fritt boende på ett hotell så det blev att välja. Ville inte till nån större stad eller nånstans dit alla åker.

    Valet föll på Björkhaga hotell och konferens i Mullsjö. Väldigt trevligt och vi åt en 3 rätters middag. Laxbakelse som förrätt, varmrätt kalventrecote med rödvinsås och lite tillbehör och desert och kaffe. Det var inte billig men det var bara den maten som kostade - resten var ju gratis.

    Resan gick i lugnt tempo med bil och vi fann en massa mil MC-väg som skall undersökas med rätt fordon vid senare tillfällen.
    Senast redigerat av Ove den 2011-03-31 klockan 17:01.
    Ove

  10. #1790
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Hmm? har jag blivit ensam på den här tråden? Nåja, Svamlar väl på så får vi se vad som händer.

    Idag har jag tiillbringat en massa tid med lilla barnbarnet Vera. Fin unge, inte alls lik farfar. Duktig är hon också och gjorde allt som ska ske i en blöja. sov liggande på min breda bringa, skrek som en gast när hon var missnöjd, åt med god aptit och spydde på farfarn. Allt vad man ska fixa i den åldern. Den ungen är jättefin!
    Ove

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •