Sidan 143 av 548 FörstaFörsta ... 4393133141142143144145153193243 ... SistaSista
Resultat 1 421 till 1 430 av 5473

Ämne: 60+

  1. #1421
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Eftersom jag inte är så modemedveten använder jag antal långkalsonger efter kylan. Däremot har jag på senare tid lärt mig att använda dom i rätt ordning så det gör bästa nytta. Ingen bommull närmast kroppen å så vidare.
    Jan

  2. #1422
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Eftersom jag inte är så modemedveten använder jag antal långkalsonger efter kylan. Däremot har jag på senare tid lärt mig att använda dom i rätt ordning så det gör bästa nytta. Ingen bommull närmast kroppen å så vidare.
    Algen ar skjuten i morse. Sjalv har jag ca 20- 25 grader under dagen och deltog inte i drevet.

    Pa hemmaplan var det visst nagon minusgrad och 15 cn sno.

    Finns inga prickar over a,a och o pa den har apparaten
    Ove

  3. #1423
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Algen ar skjuten i morse. Sjalv har jag ca 20- 25 grader under dagen och deltog inte i drevet.

    Pa hemmaplan var det visst nagon minusgrad och 15 cn sno.

    Finns inga prickar over a,a och o pa den har apparaten
    Det där med prickar eller inte kan ju få konsekvenser i vissa fall. En ökänd person kan ju bli okänd.
    Fått lite av den varan även här i Värmland. Ska försöka komma ut på en liten premiär halktur i helgen om nu bara snön behagar ligga kvar. Annar så räcker det med denna korta vinter med tanke vad vi fick av den förra.

  4. #1424
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Javist jätteviktigt med prickar å ringar, tex. vem faen är Olle A. Skitjobb just nu, ombyggnad av avloppet. Lovat +8 i helgen, liten grussafari kanske.
    Jan

  5. #1425
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Javist jätteviktigt med prickar å ringar, tex. vem faen är Olle A. Skitjobb just nu, ombyggnad av avloppet. Lovat +8 i helgen, liten grussafari kanske.
    Du kan väl dela med dig lite av graderna då jag har en ny allroadare som måste testas. Kom igen nu vädermakaren!

  6. #1426
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Sorry. mycket egoistisk med graderna i nov. Men du får nog 5+ där uppe om jag inte misstolkat yr.no.
    Jan

  7. #1427
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Hej igen på er alla. Kom hem igår efter en vecka i Spanien. Vi bodde i en mindre stad som heter Nerja och uttalas Nerscha. Vi åkte runt med buss till en massa ställen. Granada, Malaga, Sevilla, Gibraltar o.s.v. och gick till fots på gränsen till min förmåga när vi var på plats. Hårt att åka på "pensionärsresor".

    Vädret var fint, 20 - 25 grader, kanske mera ibland och vi hade en dag med regn och 12 grader för att jämna ut det hela. Ungefär som svensk sommar när den är som bäst.

    Tittade på vägar som jag brukar och blir alltid förvånad över hur långt efter vi är här hemma när det gäller att bygga säkerhet. Det är klart att de 410 miljarder euro som Spanien fått sen dom gick med i EU har gjort att dom kunnat satsa ordentligt på vägarna. Räckena på nybyggda vägar är ofta lägre än här hemma och har underglidningsskydd i kurvorna. Vajerräck verkar inte existera. Detta gäller rel. nya vägar, de gamla är som dom är.

    Roade mig som vanligt att titta på hojbeståndet. Små scooters vanligast men det finns även en stor andel av MC 125 cc upp till 650cc. En och annan HD dök upp och hade väldigt behagliga ljudnivåer. De enda som bullrade var ett par offroadmaskiner som busade omkring i en av svenskbyarna där nere. Lustigt nog var dom hojarna två av dom få som var rena och putsade och förarna var de enda jag såg med hel utrustning. Var dom månne svenskar?

    Väl hemma i Sverige igen ligger det något vitt i högar och strängar? Hoppas att det försvinner igen för nu har jag ett visst åksug efter att bara fått titta på i en vecka.
    Ove

  8. #1428
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Välkommen hem till den svenska hösten. Du kunde ju hyrt en liten moppe där nere.
    Jan

  9. #1429
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Välkommen hem till den svenska hösten. Du kunde ju hyrt en liten moppe där nere.
    Helt omöjligt! Ingen fritid på såna resor. Och sen var det var gång det var och sen lite däremellan.

    Får bli några vita veckor, nja dagar iallafall.
    Ove

  10. #1430
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Hoppas du kommer ihåg Alhambra, mysigt ställe. Tog en hojtur dit 1977.
    Jan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •