Sidan 141 av 548 FörstaFörsta ... 4191131139140141142143151191241 ... SistaSista
Resultat 1 401 till 1 410 av 5473

Ämne: 60+

  1. #1401
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Ursäkta men nu fattar jag nada. Ska vi träffas å köra hoj å ha kul? Vems hoj som kostar mest eller minst kan vi väl skita i. Har det något med saken att göra ?
    Jan

  2. #1402
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Trakasserier och mobbing skulle jag vilja kalla det!

    Luktar lite avundsjuka här av någon underlig anledninga. Djälva sur lukt! Får man inte ha en hobby utan att någon känner sig trampad på tårna va.......efter ha jobbat och slitit i ett helt liv och fått några fattiga kronor över.
    Kankse dags att lägga ned mitt engagemang på den här sajten om det ska vara på detta viset det har jag inget behov av. Mina hojar kostar inte mer utan snarare mindre tillsammans än vad många av storcykelägare och halvproffesionella touringrävar har betalt för endast EN cykel. Och jag har inte sett eller hört kritik mot något sådant här tidigare. Detta här var nog ett av de grövsta påhopp och oförskämmaste dumheter jag sett och läst på en MC-sajt någon gång.

    Tack för ordet! Det kanske blev mitt sista!
    [QUOTE=GeCe;46328]Bidde en liten whisky igår kväll.

    Hoppsan....................blev det en för mycke?

  3. #1403
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Ursäkta men nu fattar jag nada. Ska vi träffas å köra hoj å ha kul? Vems hoj som kostar mest eller minst kan vi väl skita i. Har det något med saken att göra ?
    Nejdå! Min kostar minst men jag är bara glad för det. Klart att vi ska träffas köra och ha kul.
    Ove

  4. #1404
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av tore Visa inlägg
    [Hoppsan....................blev det en för mycke?
    Hej Tore! Det var längesen. Nej lugn vilar sjön och nu ska vi se fram emot våren.

    Hur är det i de norra delarna av riket? Har ni monterat skidorna ännu.
    Ove

  5. #1405
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Hejsan Tore. Undrar om du var den Tore som skulle följa med på en tur till Norge i våras med utgång från Borgvik, men blev sjuk?
    Jag funderar på en tur nästa år igen, men då bara för 60+ för att få ett lite lugnare tempo.

    Vi diskuteraqr inte hojpriser utan vi har det bara trevligt och åker.

  6. #1406
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780

    Wink

    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Ursäkta men nu fattar jag nada. Ska vi träffas å köra hoj å ha kul? Vems hoj som kostar mest eller minst kan vi väl skita i. Har det något med saken att göra ?

    Håller med, dom efter person och var och en åker på vad han/hon vill utan diskussioner och avundsjuka. Är själv inte avundsam mot någon annan här och gläds med alla som har förstånd att uppskatta hojåkandet "ädla" konst och njuta av naturen.

    Har jag trampat någon på tårna genom att överdriva något ber jag alla om ursäkt. Kan ju möjligtvis ha att göra med att jag sista månaderna genomgått fler skittuffa cellgiftbehandlingar för min cancer och mitt humör inte varit den bästa. Ingen ursäkt men en förklaring kanske.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  7. #1407
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Hej Tore! Det var längesen. Nej lugn vilar sjön och nu ska vi se fram emot våren.

    Hur är det i de norra delarna av riket? Har ni monterat skidorna ännu.
    Hej
    Här är det grönt o plusgrader så det är rullskidor som isåfall gäller dock inte för mig

    Har i helgen varit ut o sett på Snöskoterns Dag som det kallas när ÅF visar -11 modellerna samt alla möjliga tillbehör som finns att köpa

  8. #1408
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av tore Visa inlägg
    Hej
    Här är det grönt o plusgrader så det är rullskidor som isåfall gäller dock inte för mig
    Jaha! Väder som här då ungefär. Körbart och fint bara man ids dra å sig stället med en extra tröja under. Snöscooter på mina trakter skulle nog vara att betrakta som ett säkert sätt att få en snöfri vinter. men det får nog bli en satsning på en snöslunga istället. Handflytta snö är väl ungefär lika kul var man än bor och knappast att se som motion. Första snön kommer nog snart men jag hoppas att det bara blir kortvarigt.
    Ove

  9. #1409
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Hejsan Tore. Undrar om du var den Tore som skulle följa med på en tur till Norge i våras med utgång från Borgvik, men blev sjuk?
    Jag funderar på en tur nästa år igen, men då bara för 60+ för att få ett lite lugnare tempo.

    Vi diskuteraqr inte hojpriser utan vi har det bara trevligt och åker.
    Hej Olle
    Javist är det den Tore som förberett planerat o sett fram mot den turen.

    Blev tempot uppskruvat?? (jag kanske inte hade hängt med)

    Ser att du har planer på en 60+träff i Sverige vilket även det låter intressant

    Just nu är det Snöskotersäsongen som står för dörren men ingen snö ännu.

  10. #1410
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av tore Visa inlägg
    Hej Olle
    Javist är det den Tore som förberett planerat o sett fram mot den turen.

    Blev tempot uppskruvat?? (jag kanske inte hade hängt med)

    Ser att du har planer på en 60+träff i Sverige vilket även det låter intressant

    Just nu är det Snöskotersäsongen som står för dörren men ingen snö ännu.
    Hejsan Tore
    Som reseledare måste man ju anpassa farten efter deltagarna.
    En 60+ helg kommer att presenteras så småningom, samt en 60+-tripp till Norge. Kanske direkt efter 60+ helgen.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •