Sidan 140 av 548 FörstaFörsta ... 4090130138139140141142150190240 ... SistaSista
Resultat 1 391 till 1 400 av 5473

Ämne: 60+

  1. #1391
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg
    Putsar man linsen och är pedant så får man stå ut med ett och annat....

    Trakasserier och mobbing skulle jag vilja kalla det! Pedant vad är det förresten!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  2. #1392
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Funderar lite ......mmm .....hummmm .......Jo, så är det nog ........... sett ur fattiglappens perspektiv !

    Men det är klart .... en tillräckligt stor hojsamling verkar utjämnande

    Trakasserier och mobbing skulle jag vilja kalla det!

    Luktar lite avundsjuka här av någon underlig anledninga. Djälva sur lukt! Får man inte ha en hobby utan att någon känner sig trampad på tårna va.......efter ha jobbat och slitit i ett helt liv och fått några fattiga kronor över.
    Kankse dags att lägga ned mitt engagemang på den här sajten om det ska vara på detta viset det har jag inget behov av. Mina hojar kostar inte mer utan snarare mindre tillsammans än vad många av storcykelägare och halvproffesionella touringrävar har betalt för endast EN cykel. Och jag har inte sett eller hört kritik mot något sådant här tidigare. Detta här var nog ett av de grövsta påhopp och oförskämmaste dumheter jag sett och läst på en MC-sajt någon gång.

    Tack för ordet! Det kanske blev mitt sista!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  3. #1393
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Trakasserier och mobbing skulle jag vilja kalla det!
    Tack för ordet! Det kanske blev mitt sista!
    Men ojdå va du tar i!
    Ove

  4. #1394
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Que.. ?? .. det är väl ingen som trakasserar dig.
    Visst driver vi med varandra, därav: .

    Men om Du inte är upplagd för lite skämt så ber jag om ursäkt. Det hela är ett missförstånd tror jag.
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  5. #1395
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Idrott på TV idag, MotoGP! Jösses vilka körningar i både Moto2 och i stora klassen! Bara 125 kvar men sen är det nog för sent att ta ut en hoj och köra själv för idag mörknar det väl en timma tidigare än igår? ....eller hur är det nu??
    Senast redigerat av Ove den 2010-10-31 klockan 15:58.
    Ove

  6. #1396
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Cykel 1: 45 kanske något + för ev extra tillbehör.

    Cykel 2: 18 kanske i bästa fall med nya däcken + lite tillbehör.

    Cykel 3: 11/12 kanske.

    Moppen: Kanske 9 i bästa fall åt rätt köpare men det hänger det ju alltid på.

    Summa summarium! C:a 85 tusen i bästa fall för dessa gamla hojar tillsammans, och det ska man missunnas......

    Åker aldrig på utlands-semester och har inga andra inga andra dyra vanor, springer aldrig på krogen t.ex. Den sammanlagda summan blir halva nypriset för en Tysk tuttehoj ala GS modell större och jag aldrig hört någon fått kritik för att ha haft en för dyr tutte-hoj t-ex. För att inte tala om alla andra stora hoj-monster som finns representerat här på hojsidan. Men jag ska kritiseras, varför!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  7. #1397
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Trakasserier och mobbing skulle jag vilja kalla det! Pedant vad är det förresten!
    Upprepar: Vad är en pedant i detta sammanhang?
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  8. #1398
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Men jag ska kritiseras, varför!
    Läs gärna tillbaka lite. Finns ingen mobbing, avund, kritik eller vad du vill. Däremot lite skämt vilket du själv inte brukar vara främmande för. När någon serverar en passning brukar det komma något tillbaka och det brukar ske med glada miner.

    Föreslår att vi lägger ner den här debatten nu.
    Ove

  9. #1399
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Läs gärna tillbaka lite. Finns ingen mobbing, avund, kritik eller vad du vill. Däremot lite skämt vilket du själv inte brukar vara främmande för. När någon serverar en passning brukar det komma något tillbaka och det brukar ske med glada miner.

    Föreslår att vi lägger ner den här debatten nu.
    Hm...kanske lugnast så men vem är pedant i detta sammhang undrar jag fortfarande där mc-körning handlar så mycket om säkerhet.

    Men det är kanske bara är storkäften himself DearHunter som gapat över lite mer än vad han klarar av!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  10. #1400
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Hm...kanske lugnast så men vem är pedant i detta sammhang undrar jag fortfarande där mc-körning handlar så mycket om säkerhet.

    Men det är kanske bara är storkäften himself DearHunter som gapat över lite mer än vad han klarar av!
    Som sagt:
    Ove

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •