Sidan 12 av 548 FörstaFörsta ... 210111213142262112512 ... SistaSista
Resultat 111 till 120 av 5473

Ämne: 60+

  1. #111
    Sådana jobb käns först besvärligt, men när man vet vad och hur det skall göras så är det skoj, likaså att kunna hjälpa till när det som mest behövs känns meningsfullt.
    Jan-Olov

  2. #112
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Det är så, men hojturen gick åt pipan denna gång. Härligt att känna tacksamheten strömma mot en. Men planerade hojturen i slutet på sesången käns oxå.
    Jan

  3. #113
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Synd på åkturen som blev inställd, men då fick du å andra sidan känna dig lite nyttig! ;D

    Bra med det som är akut - det blir gjort snabbt och lätt, men det som kan vänta till i morgon kan dröja hur länge som helst, om det någonsin blir klart. Så är det iallafall för mig. >

    Idag skall elementet på plats men den målning som skulle göras, några dagars jobb, kommer väl att finnas kvar till julen. (Funderar på om man kan skrapa ihop ett Hojengäng?)

    (H)jul var det ja! Får påminna gummigubben att Lillan blir allt blankare baktill. Sigrid skall in för kolla av ventiler och kamkedja + allmän tillsyn. Har eg. bara EN hoj om jag skall ut och åka F - n vad det känns begränsat! = tebax på ruta ett!

  4. #114
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780

    Smile

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg

    (H)jul var det ja! Får påminna gummigubben att Lillan blir allt blankare baktill. Sigrid skall in för kolla av ventiler och kamkedja + allmän tillsyn. Har eg. bara EN hoj om jag skall ut och åka F - n vad det känns begränsat! = tebax på ruta ett!
    Men Greta är inte att förakta som är en riktig lite skönhet Ove. När vi stannande i Åtorp blev hon beundrad av åskådare som tog henne för en gammal Triumph. Var stolt över din Greta.

    Hade själv mycket att göra idag av förpliktelser och när det gäller ärenden i stan är det ett stort nöje och väldigt praktiskt att ha en liten scooter som jag utnyttjade idag.
    Som tur var avslutades denna stressiga dag med ett ärende med Transan som fick de "Franska" nerverna att kola ned och dagen kändes inte så bortkastad trots allt.

    Ha´de Gubbar
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  5. #115
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Jakt.
    Nu ska jag göra min plikt,dom där stora djuren som skrämmer å dödar motorcycklister på vägen får inte bli för många. Jagat vildsvin i två dagar nu,gott om dom men inte lätta att komma till skott på.
    Jan

  6. #116
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Jakt.
    Nu ska jag göra min plikt,dom där stora djuren som skrämmer å dödar motorcycklister på vägen får inte bli för många. Jagat vildsvin i två dagar nu,gott om dom men inte lätta att komma till skott på.
    Bra! Skjut vilt omkring dig! ( Jag menar älg, vildsvin, rådjur, hare och kanin)

    Själv ska jag inte jaga förrän på Torsdag.

  7. #117
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Du ville inte skriva räv ?
    Jan

  8. #118
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Du ville inte skriva räv ?
    Är du vild?

  9. #119
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Rovdjur. Predator. Blodtörstig Kl 0700 i morgon.
    Jan

  10. #120
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780

    Smile

    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Jakt.
    Nu ska jag göra min plikt,dom där stora djuren som skrämmer å dödar motorcycklister på vägen får inte bli för många. Jagat vildsvin i två dagar nu,gott om dom men inte lätta att komma till skott på.
    Bra räven skjut di djä....arna bara så många du bara du kommer åt!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •