Sidan 10 av 548 FörstaFörsta ... 891011122060110510 ... SistaSista
Resultat 91 till 100 av 5473

Ämne: 60+

  1. #91
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Tackar! Rättat, skönt att fått en ordningsman i strängen så det blir lite ordning här.
    Nån jävel måste ju hålla ordning på dom "senila"
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  2. #92
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Hamre Visa inlägg
    Nån jävel måste ju hålla ordning på dom "senila"
    Japp, senila är vi men ännu icke dementa!

  3. #93
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Här är det iallafall väder idag, 7-8 grader kallt i morse och 5 nu på förmiddagen. Hastigt omkullkastade planer för dagen tur som får bli en kortare variant.

    Sorry Ove men Skagern finns ju kvar och förhoppningsvis du också så det får bli vid något annat tillfälle. Kan ju vara gott att ha något att se framemot också och säsongen är förhoppningsvis inte slut än.
    Fick ägna mig åt att tröstäta: Minestrone, fiskgryta, mera äppelmos pannbiff och potatismos.

  4. #94
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Du har det inte lätt alla ggr Ove men som tur är har du något att trösta dig med!

    Den nedbantade åkturen bidde 12 mil och det var tusan inte varmt precis. (Två kallingar varav en HellaHansen). Men hojen går stadigt som ett lokomotiv på vägen med passagerare och motorn orkar bra så man får vara nöjd med köpet. Hyfsat stadig på grusväg också trots fel däck.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  5. #95
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Den nedbantade åkturen bidde 12 mil och det var tusan inte varmt precis. (Två kallingar varav en HellaHansen). Men hojen går stadigt som ett lokomotiv på vägen med passagerare och motorn orkar bra så man får vara nöjd med köpet. Hyfsat stadig på grusväg också trots fel däck.
    Gött att höra att Linnea sköter sig! Jag är ju lite inblandad i hennes fostran.

    Idag däremot har det varit en väldigt fin dag bortsett från att det varit ett j-a skitväder med blåst, kyla och regn! Det har gått åt en hel del ved bara, men det får rättas till till våren (som i det fallet brukar vara ända till hösten ) Nåja skall bli en dag med fint väder på Måndag om jag förstått rätt.

  6. #96
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Ja inget kul väder,så dåligt att jag vågat mig inn på vårt gamla forum å svarat Olle.
    Jan

  7. #97
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Haha. Linnea, fint höstnamn. Berätta bakgrund?
    Jan

  8. #98
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Haha. Linnea, fint höstnamn. Berätta bakgrund?
    Visst är det mera poesi med Linnea än med Breda Berta?

  9. #99
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Det har gått åt en hel del ved bara, men det får rättas till till våren (som i det fallet brukar vara ända till hösten )
    Står det inte i visan att hugga ved är ingen stor ide för det är bara någon som eldar upp den!

    Historien om Linnea räven är att förra ägaren hette så och blev så döpt av den gode Ove under pompa och ståt under högtidliga former i Sjötorp.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  10. #100
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Står det inte i visan att hugga ved är ingen stor ide för det är bara någon som eldar upp den!.
    Du skriver sannare än du tror! Här på trakten har vi en notorisk vedtjuv som snor allt färdighugget han kommer över. Alla vet vem det är men han måste ertappas medan han är igång. Till dess får man sätta lås på vedpinnarna.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •