Sidan 265 av 548 FörstaFörsta ... 165215255263264265266267275315365 ... SistaSista
Resultat 2 641 till 2 650 av 5473

Ämne: 60+

  1. #2641
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Knixkurs utanför Åmål på en gokartbana. bara 500 m lång och med vad man verkligen kan kalla knixig. Transalpen är ju inte byggd för banåkning eftersom den är för bred nertill. Då måste man ju köra med kroppen hängande lite på sidan för att kunna hålla den mera upprätt. Svårt om man inte kört på det viset tidigare. Det är ju lite lättare på en sporthoj.
    Men vi hade dock inga problem med att få värme i däcken.
    Strålande sol och vindstilla. Men kul och lärorikt var det.

  2. #2642
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    Var på väg til Arvika i går, för at besöka en kompis Åkte från Tanum kl0800. Fann ut at man hadde glömt å tanka Åkte inn til Åmål på Q8 macken. Oopps hadde glömt bankkortet, og inga pengar i fickan Hva gör man då?? Kollar om man har nok soppa til at kunna åka hem Och det räckte presis hem sista milen på reserven Var det nogon som sagde Alsheimer???



    ____________
    Simen

  3. #2643
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av simen Visa inlägg
    Var på väg til Arvika i går, för at besöka en kompis Åkte från Tanum kl0800. Fann ut at man hadde glömt å tanka Åkte inn til Åmål på Q8 macken. Oopps hadde glömt bankkortet, og inga pengar i fickan Hva gör man då?? Kollar om man har nok soppa til at kunna åka hem Och det räckte presis hem sista milen på reserven Var det nogon som sagde Alsheimer???



    ____________
    Simen
    Vi mogna måste arbeta på komihågsystem
    Jan

  4. #2644
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Vi mogna måste arbeta på komihågsystem
    Körde ett kurirärende till Skövde idag med några papper som skulle till KSS. Glömde bort vägen hem så jag fick ta eftermiddagsfikat i Hjo. Hittade några riktigt sköna kurvor och ett killimagegupp som jag ska besöka igen om jag hittar dit.
    Ove

  5. #2645
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2012
    Ort
    Tibro
    Inlägg
    11
    Låter som vägen mellan Hjo & Korsberga, den e riktigt fin! Går att förlänga via Vetenskapsrådet till Kungslena, Dala, Stenstorp för att sen dra sig mot Broddetorp. Därifrån öppnar sig många möjligheter.
    Var det den?

  6. #2646
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2012
    Ort
    Tibro
    Inlägg
    11
    Vetenskapsrådet skall vara Vreten... Hmmmm...

  7. #2647
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av simen Visa inlägg
    Var på väg til Arvika i går, för at besöka en kompis Åkte från Tanum kl0800. Fann ut at man hadde glömt å tanka Åkte inn til Åmål på Q8 macken. Oopps hadde glömt bankkortet, og inga pengar i fickan Hva gör man då?? Kollar om man har nok soppa til at kunna åka hem Och det räckte presis hem sista milen på reserven Var det nogon som sagde Alsheimer???



    ____________
    Simen
    Alzheimer eller inte. det är ganska penibelt då det händer. Du skulle ha ringt mig så hade det ordnat sig.
    Jag var på väg till Sjötorp för ett par år sedan. Tänkte tanka i Kristinehamn, men plånboken kvar hemma. Lyckades ringa Ove och kom fram till Sjötorp men nästan bara luft kvar i tanken. Det var ju närmare dit än hem.

  8. #2648
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av magna_swede Visa inlägg
    Låter som vägen mellan Hjo & Korsberga, den e riktigt fin! Går att förlänga via Vetenskapsrådet till Kungslena, Dala, Stenstorp för att sen dra sig mot Broddetorp. Därifrån öppnar sig många möjligheter.
    Var det den?
    Stämmer gott att det var mellan Korsberga och Hjo! . Finner inte Vreten på någon karta så jag undrar lite över vilken väg till Kungslena som är bäst?

    Undrar också: Träffade på en yngling och hans handledare som körde Triumph i Hjo medan jag tog en mugg kaffe. Känns det bekant?
    Ove

  9. #2649
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Alzheimer eller inte. det är ganska penibelt då det händer. Du skulle ha ringt mig så hade det ordnat sig.
    Jag var på väg till Sjötorp för ett par år sedan. Tänkte tanka i Kristinehamn, men plånboken kvar hemma. Lyckades ringa Ove och kom fram till Sjötorp men nästan bara luft kvar i tanken. Det var ju närmare dit än hem.
    Hmm? Det var väl när vi var på väg på lillsemester till östergötland om jag inte minns helt fel?
    Ove

  10. #2650
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Hmm? Det var väl när vi var på väg på lillsemester till östergötland om jag inte minns helt fel?
    Stämmer bra.
    Kommer ihåg när jag hade tankat i Fagerås och skulle betala när kortet inte funkade. Fick som tur var kredit av mackägaren. Hade av misstag fått med mig frugans kort i stället.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •