Sidan 267 av 548 FörstaFörsta ... 167217257265266267268269277317367 ... SistaSista
Resultat 2 661 till 2 670 av 5473

Ämne: 60+

  1. #2661
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Håkan46 Visa inlägg
    Rutten ser ut enligt följande: Ca 30 mil. Lugn takt.

    Gyttorp - Hällefors - Gåsborn - Fredriksberg - Lindesnäs - Nås - Björbo - Nyhammar - Grängesberg - Ställberg - Kopparberg - Hjulsjö - Grängshyttan - Nora.

    //Håkan
    Oj vilken fin runda. Känner till några av dom vägarna och skulle gärna hängt på, men tyvärr redan inbokad den dagen.
    Ove

  2. #2662
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Haft en fin dag med SMC kronoberg, fina vägar å många hojvänner
    Jan

  3. #2663
    Jag åkte samma runda och uppskattade den med, till och med grusmilen gick fint trotts att jag annars är lite försiktig när det gäller grus. Jag ämnar framöver köra mer grus för jag märker att det mesta sitter i skallen inte endast vilka däck man har på.
    Jan-Olov

  4. #2664
    Medlem
    Reg.datum
    mar 2012
    Ort
    Limhamn
    Inlägg
    101
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Lämnade in Greta för att få nytt batteri och lite puts och service. Batteriet var det inget fel på - bara dålig kontakt. Men så har jag ju skött det perfekt = stängt av lyse och tändning inför vinterdvalan. Nu går det nog ytterligare minst 5 år innan jag behöver se det igen.
    Lyset ???

    Visst håller ett välskött batteri. Är nu inne på år 9 med det originala våta Yuasa.

  5. #2665
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Pfaff Visa inlägg
    Lyset ???

    Visst håller ett välskött batteri. Är nu inne på år 9 med det originala våta Yuasa.
    Jomenvisst. Brukar alltid se till att släcka lyset ordentligt inför vintern. Då drar det inte ur batteriet och jag slipper ladda.
    Ove

  6. #2666
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Dagar fyllda av allt utom MC. Men idag blev det lite show i byn när Thomas Berglund från Berglunds Racing körde lite stunt för ett företagsgäng som han senare skulle hålla föredrag för.

    Trots en synnerligen påver omgivning blev det ändå ganska bra. Körde lite slangningar och stoppies och sån. Han gjorde även en konst som jag klarat av ibland - tappade cykeln. nåja det ingår.

    Han berättade att han ställt upp i 5 Dakar och fullföljt tre av dem och som bäst kommit tolva. Bra gjort tycker jag!
    Ove

  7. #2667
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Jag och en kompis har för avsikt att åka till Säfsen någon dag under Adventure Days 14-17 juni, mest för att få en tur och kolla läget. Ej lördag 16/5.
    Fler intresserade?
    //Håkan

  8. #2668
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Håkan46 Visa inlägg
    Jag och en kompis har för avsikt att åka till Säfsen någon dag under Adventure Days 14-17 juni, mest för att få en tur och kolla läget. Ej lördag 16/5.
    Fler intresserade?
    //Håkan
    Ja här är en, men jag ska bara kolla runt vad som är på G. Vad ska det bli för väder?
    Ove

  9. #2669
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Västmanland
    Inlägg
    372
    Fredag 12-13.00 någon gång passar mig, kan ändras.
    Lämplig träffpunkt: Skolplanen i Fredriksberg.
    //Håkan

  10. #2670
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    En 400-milasväng till Lofoten gör att jag känner mig nöjd ett tag. Kanonfint väder med bara några timmars regn på en vecka.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •