Sidan 1 av 548 1231151101501 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 5473

Ämne: 60+

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836

    60+

    60+ är ett gäng med omogna gubbar som haft en del hyss för oss. Mycke snacka och lite verkstad, men vi har ändå fått till några turer men olika teman.

    Eftersom vi är konstant ostruktuerade frågade jag om vi kunde få en egen avdelning, men vi får börja så här.

    Vi är för tillfället en handfull 60+;are men fler sådana av alla åldrar är välkomna till den här tråden.

  2. #2
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Smile

    OK. Ove jag är här nu. Funderar att ställa ut GSen i regnet för blötläggning å eventuell tvätt i kväll.
    Jan

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780

    Smile

    Nu har till och med jag lyckats hitta hit också. Bra jobbat Ove som fixat detta.

    Något på G tro:
    Trandansen som var aktuell i våras kunde man kanske göra en liten repris på nu när Tranorna är på väg åt andra hållet de närmaste veckorna. Finns antagligen mer än Tranor att beskåda och jag har en ny kikare som måste testas.

    Öppet hus hos Touratech i Lidköping på lördag med provkörning av BMW:s GS hojar, gruskurs, rabatterade priser mm. Lagom lördagsnöje om man inte bor för långt bort.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Jap jag är med till Hornborga en vardag som börja på M,Ti eller O. ??? Vilken vecka?

    Är det månne fler som vill följa med och se på pippi? Alla som vill hojtar till så bestämmer vi var vi träffas, tittar på djuren och sen tar en fika eller nåt på lämplig plats.

  5. #5
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Han med gamla mopederna i norra småland (glömt ortsnamnet) är värt ett besök.
    Kanske vore nåt när Britt kommer ?
    Jan

  6. #6
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Han med gamla mopederna i norra småland (glömt ortsnamnet) är värt ett besök.
    Kanske vore nåt när Britt kommer ?

    Är det Hjorted du menar?
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #7
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Björkenäs heter det. Sydost från Gränna. Ca 100 gamla lättviktar max 75 kg,+ massor av moppar 50- 70 tal.
    Jan

  8. #8
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Björkenäs heter det. Sydost från Gränna. Ca 100 gamla lättviktar max 75 kg,+ massor av moppar 50- 70 tal.
    Det finns ett moped museum i Hjorted också.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Han med gamla mopederna i norra småland (glömt ortsnamnet) är värt ett besök.
    Kanske vore nåt när Britt kommer ?
    Ursäkta och borde väl veta men vem är Britt?

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Hej Gott folk. Nu har jag också hittat hit. Har kollar runt lite och det verkar ju OK.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •