Sidan 323 av 548 FörstaFörsta ... 223273313321322323324325333373423 ... SistaSista
Resultat 3 221 till 3 230 av 5473

Ämne: 60+

  1. #3221
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    Hej

    Det var meningen att man skulle åka til Til Bike i Trollhättan dag och hemta hojen, men jag måste utsetta til måndag. Her i Bohuslän just nu så kommar snöblandat regn Hva hendar med årstidorna?? Minst 3 weckor forsenad när jag brukar å starta sesongen Så man får hoppas att en sen vår blir en lång sommmar och höst Men på måndag skal den ut och vi skal


    ____________
    Simen
    Senast redigerat av simen den 2013-04-12 klockan 15:25.

  2. #3222
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Halvdecimeter av den allra blötaste snö ute och bilen är ute och åker och hojarna står inne och väntar på barmark och jag sitter inne och har tråkigt. Tur att jag kan se fram emot att favoritbarnbarnet kommer snart och ska rå om oss till i morgon.
    Ove

  3. #3223
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Snön har smält bort och barnbarnet har åkt hem. Läge för en tur, men jag orkar inte - trött...
    Ove

  4. #3224
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Utflykt till österlen, solen värmde å havet kylde. Kryllade med Mc ute i det vackra vädret
    Jan

  5. #3225
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Nu har vädret kommit och i morgon ska jag besiktiga. Blir bra att ta fram hojen på riktigt nu för vägarna är i skick så det gör ont i kroppen att köra bil. Perfekt att ta hojen då för där det är riktigt guppigt kan man stå och köra. (Undrar om man kan höja ratten i bilen till ståhöjd om det blir taskigt väder?)
    Ove

  6. #3226
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Besiktiga Ja! Läste på SMC att det var dropp in besiktning till reducerat pris i Växjö. Jippie!! Just den dagen får Jan den räven för sig att det vore lämpligt för folk i trakten att köra ett litet vårrally. Så nu står jag här som åsnan mellan två hötappar.
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

  7. #3227
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Chappy Visa inlägg
    Besiktiga Ja! Läste på SMC att det var dropp in besiktning till reducerat pris i Växjö. Jippie!! Just den dagen får Jan den räven för sig att det vore lämpligt för folk i trakten att köra ett litet vårrally. Så nu står jag här som åsnan mellan två hötappar.
    Aha! Rally sponsrat av bilprovningen - minska trycket och få reklam samtidigt, smart va?
    Ove

  8. #3228
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Jag är inte piskad att besiktiga förän i mitten av juni, så jag låter vädret avgöra om Jan eller Carspect vinner dragkampen.
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

  9. #3229
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Vi bjuder på kaffe oxå
    Jan

  10. #3230
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Carspect har kontrat med en tänd grill! Huruvida det ligger något på den står inte i inbjudan?
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •