Sidan 324 av 548 FörstaFörsta ... 224274314322323324325326334374424 ... SistaSista
Resultat 3 231 till 3 240 av 5473

Ämne: 60+

  1. #3231
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Ok , får väl slänga på en vildsvinskorv om det kan va nåt?
    Jan

  2. #3232
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194

    Thumbs up



    Nu är hojen ute av idet Första 10 mil kört från Bike Trollhättan til Tanum i går i ett jädra rägnväder. Men med 8-10+grader så va det inte kallt, bara skoj. Så nu måste man tvätta, och nu bara dimman lättnar her så blir det ut att åka en sväng i dag ochså Besiktning är det inga brådska med har tid på mig til augusti


    ___________
    Simen

  3. #3233
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Så här är det, lokala Mc klubben kör ett Mc rally. Start Börjes i Tingsryd 20/4 Kl. 10,00- 11,30
    Jan

  4. #3234
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Körde 10 mil till Tingsryd men hamnade jag på fel sida av Börjes varuhus. Inga rallyhojar där inte.
    Efter att ha konsulterat Ove i den närliggande kommunen Askersund o fått numret till Jan kom jag rätt. Det var det enda rätt jag kom till på de närmaste 18milen.
    Då jag till slut kom på att jag befann mig i Hovmantorp, bara 7 mil hemmifrån ,avbröt jag denna härligt soliga utflykt och styrde kosan hemmåt.

    Tack Jan. Korven får vi ta en annan dag.
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

  5. #3235
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Jaha, du missade min kontroll då. Missade vildsvinskorven. Ett elände det där med hemlängtan.
    Jan

  6. #3236
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Chappy Visa inlägg
    Körde 10 mil till Tingsryd men hamnade jag på fel sida av Börjes varuhus. Inga rallyhojar där inte.
    Efter att ha konsulterat Ove i den närliggande kommunen Askersund o fått numret till Jan kom jag rätt. Det var det enda rätt jag kom till på de närmaste 18milen.
    Då jag till slut kom på att jag befann mig i Hovmantorp, bara 7 mil hemmifrån ,avbröt jag denna härligt soliga utflykt och styrde kosan hemmåt.

    Tack Jan. Korven får vi ta en annan dag.
    Du missade inte bara banan och korven, du missade Askersund och kom till Mariestads kommun när du ringde. Men det var kul att höra av dig och att du var ute och körde och hade det bra.
    Ove

  7. #3237
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Tillhör tyvärr dom som måste sätta på GPS:n när jag ska hitta till kylskåpet för nattmackan.
    Ett annat trick är att sätta en väckarklocka på ringning i kylskåpet. Bara att följa ljudet.
    Snooze, och det blir en dubbelmacka.
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

  8. #3238
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Wink

    Ajdå, Vilse är trevlig ort tycker jag, men lite irriterande om man inte kommer till utlovade vildsvinskorven. Nåja, sol å vackert väder, nya vägar.
    Jan

  9. #3239
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Hojväder är det men annat ska göras. För dagen står veden i skogsbrynet och grinar illa, fortfarande på rot. Helgen? - det blir nog inget då heller. Kanske dags att börja spela boule.... Golf? - nä för tråkigt, hellre bridge.
    Senast redigerat av Ove den 2013-04-26 klockan 09:05.
    Ove

  10. #3240
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    En fördel med denna sega vinter har varit att jag hunnit fixa en massa vårmåsten. Veden kapad å klyvd, innfload i välventilerad vedbod. Bajs utspritt på åkrarna. Nu är det dax att jaga han som kör sopbilen, så hojvägarna blir rena å fina till 1 maj. Möe jobb för pensionärer.
    Jan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •