Sidan 5 av 10 FörstaFörsta ... 34567 ... SistaSista
Resultat 41 till 50 av 95

Ämne: rosenhill 12/13

  1. #41
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Men var är alla andra från Sthlm med omnejd? Stefan, Bajen-Sam, Marie, Nicke, Nina, Daniel, Tomas, 2onwheel med flera? Har ni redan ställt hojarna i ide?
    man kan ju börja undra

  2. #42
    Medlem M@ries avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    108
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Men var är alla andra från Sthlm med omnejd? Stefan, Bajen-Sam, Marie, Nicke, Nina, Daniel, Tomas, 2onwheel med flera? Har ni redan ställt hojarna i ide?
    Jag har precis "spikat" (under förutsättning att inget oförutsett händer )planer för Åland i helgen, så jag uteblir. De har tydligen bra mc-vägar där så det ser jag fram emot Grämer mig inför den dagen då jag, på grund av vädret, är tvungen att retirera till SL för att ta mig tiil jobbet igen Men, och det är inte ett litet men, det kommer fler säsonger!






    Edit - Insåg precis hur beroende jag är av smilies.....
    Senast redigerat av M@rie den 2009-09-09 klockan 21:20. Anledning: Smilies

  3. #43
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av M@rie Visa inlägg
    Jag har precis "spikat" (under förutsättning att inget oförutsett händer )planer för Åland i helgen, så jag uteblir. De har tydligen bra mc-vägar där så det ser jag fram emot Grämer mig inför den dagen då jag, på grund av vädret, är tvungen att retirera till SL för att ta mig tiil jobbet igen Men, och det är inte ett litet men, det kommer fler säsonger!
    Okej, ska du köra hoj på Åland, så är du ursäktad. Hade du bara åkt för att partaja hade jag haft svårare för att smälta det. Nu ser jag/vi istället fram emot en reseberättelse med bilder. Jorå, så att eh...

  4. #44
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av M@rie Visa inlägg
    Jag har precis "spikat" (under förutsättning att inget oförutsett händer )planer för Åland i helgen, så jag uteblir. De har tydligen bra mc-vägar där så det ser jag fram emot Grämer mig inför den dagen då jag, på grund av vädret, är tvungen att retirera till SL för att ta mig tiil jobbet igen Men, och det är inte ett litet men, det kommer fler säsonger!






    Edit - Insåg precis hur beroende jag är av smilies.....
    Kul, internationell touring på gång! Vi ser som sagt fram emot en redogörelse, så kanske vi kan göra en resa hela gänget nästa säsong nu när du rekat....;D
    ~ Mats

    Min blogg

  5. #45
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Men var är alla andra från Sthlm med omnejd? Stefan, Bajen-Sam, Marie, Nicke, Nina, Daniel, Tomas, 2onwheel med flera? Har ni redan ställt hojarna i ide?

    Japp, jag åker dock direkt till Rosenhill via Tumba ;D
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

  6. #46
    Medlem on2wheels avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    202
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Men var är alla andra från Sthlm med omnejd? Stefan, Bajen-Sam, Marie, Nicke, Nina, Daniel, Tomas, 2onwheel med flera? Har ni redan ställt hojarna i ide?
    Här är en te.x.
    Personligen ställer jag aldrig hojen, mer än då jag inte finner någon ispiration för stunden. Har man som jag fler hojar så visst några står i idé över vintern, det tyngre arteleriet hamnar i idét om det blir snö och is och något lättare får tampas med snö och is och vet ni vad.... Jag är en riktigt sjuk djävel... För jag älskar när det är snö och slask, snöstorm och "endurodubbat" och det är ingen idé att fråga varför, för jag har inget svar, skrattar

    Någon frågade mig en svinkall vinter dag för något år sedan... Du, är det inte kallt att åka mc nu? Från mitt hjärt kom ett lugnt... "Jag åker inte hoj för att det är varmt" Så var det slut frågat *ler*

    Kanske håller jag på att finna den, inspirartionen till vårt lördags rally, vore skit kul så klart, som vanligt så kommer ni att märka hur det blir, jag är en sådan man som inte kan hålla vad jag lovar, då jag tidigare lovade aldeles för mycket ... Så det bästa är att erkänna det, vilket jag precis gjort nu, och att sedan inte lova saker mer, men som sagt är jag där så är jag.

    Tack för att ni frågar och vill ha mig med.... *bockar artigt* Skrattar

    GB 2o)
    Senast redigerat av on2wheel den 2009-09-09 klockan 22:45.
    Återfalls skogsmulle!

  7. #47
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Nicke Visa inlägg
    Japp, jag åker dock direkt till Rosenhill via Tumba ;D
    Du menar: "vi åker direkt till...." För Helen kommer väl med som hon lovat? Se mitt tidigare inlägg i denna tråden om när jag mötte er i Gnesta.

  8. #48
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Du menar: "vi åker direkt till...." För Helen kommer väl med som hon lovat? Se mitt tidigare inlägg i denna tråden om när jag mötte er i Gnesta.
    Helene försöker komma loss så hon kan följa med. Hon har nämligen 'kioskansvaret' på sin sons fotbollsmatch på lördag. Och så här långt har hon inte löst problemet
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

  9. #49
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Lyfter tråden än en gång för att inte någon ska kunna missa turen till Dalarö imorgon. Vädret ser lovande ut. Eventuellt lite duggregn bortåt 16-tiden, men då har nog alla, inklusive Leffa, hunnit hem.

  10. #50
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Men var är alla andra från Sthlm med omnejd? Stefan, Bajen-Sam, Marie, Nicke, Nina, Daniel, Tomas, 2onwheel med flera? Har ni redan ställt hojarna i ide?
    Nä, jag ska plåta Tunga Rallyt, det är en massa gamla bussar och lastbilar som kör i morgon lördag. =)
    På söndag ska jag köra Sthlmsrallyt.

Liknande ämnen

  1. Rosenhill på lördag 9/4
    Av Mats Liifv i forum Träffar & Körningar
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2011-04-11, 08:27
  2. Rosenhill, datorer & nätvärk
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-08-08, 10:05
  3. Rosenhill - Lördag den 20 mars
    Av Danne i forum Träffar & Körningar
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2010-03-27, 09:56
  4. Tur 5/12 till Rosenhill
    Av Jonas i forum Träffar & Körningar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-12-07, 18:18
  5. Rosenhill på lördag?
    Av Mats Liifv i forum Träffar & Körningar
    Svar: 129
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 12:12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •