Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Vilken jä... måndag

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Vilken jä... måndag

    Vilken start jag fick i dag… Jag hade lagt ut 13 stycken bilder på en klubbs hemsida och bilderna låg på min del av internet. Men de censurerades. Jag flög i taket när jag såg det i morse och undrade vad tusan det var för fel på dom bilderna.

    Nu är det dock utrett, en medlem hade råkat trycka på fel knapp av misstag så mitt inlägg anmäldes till ansvarige på klubben… Snacka om missförstånd, här satt jag och blev heligt förbannad och en massa frågor på vad det var för fel på bilderna poppade upp i skallen. Jaa, vilken start på veckan och på en måndag. Hoppas nu inte resten av veckan är så här, då skulle jag få uppleva Måndag hela veckan.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    det finns väl en komedi om just måndag hela veckan.

  3. #3
    Medlem tomahs900s avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Skåne, Ystad
    Inlägg
    359
    Jag håller med om en skit måndag....har varit hos en bonde idag o skulle dika ur en gammal damm
    för hans granne bonde även han har förlagt bonde nr 1 för vite för dammen ligger utmed en av hans markvägar....glad som jag va för de e en av mina favoriter att gräva larvade jag ut på bonde nr 2s
    markväg o börja ösa.....då kommer idioten o skäller ut mig efter noter för jag får lösa det hur f...n
    jag vill men dock inte från hans väg!!

    Då har jag alternativet att sänka mig i dammen el skita i det....23 ton grävare e ju lite svårt att flyga med..

    Då kom bonde nr 1 o dom börja bråka o skrika på varann...då ringde jag chefen o
    fick besked om att packa ihop maskinen...så de gjorde jag o imorron blir jag flyttad till en ny damm

Liknande ämnen

  1. Måndag...
    Av Nina i forum Nina & motorcyklarna
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-11-19, 15:59
  2. Reservdel hemma på måndag
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 12:40
  3. Måndag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 12:55
  4. Måndag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 20:18

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •