Sidan 15 av 17 FörstaFörsta ... 51314151617 SistaSista
Resultat 141 till 150 av 170

Ämne: Vilken glidare?

  1. #141
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg


    Lite sugen på att skaffa en sådan här flyscreen. Finns till lite olika modeller, om någon annan skulle vara intresserad. Här kan dom och mycket annat hittas. Lite nytt måste man ha till våren...
    Föreslår en ny tråd, typ "Tillbehör Triumph". Jag skulle kunna tänka mig att prova en dylik ruta, men det kan vi ta i en annan tråd kanske?

  2. #142
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Skojar du. Jag känner redan för min "Bonnie" som en nybliven husse skulle göra för en hundvalp som sprungit ut på ett tunt isflak i en älv i maj. Vill bara ha henne i garaget och veta att jag kan ta ut henne när lusten faller på. Typ nu. Eller imorgon bitti när whiskyn gått ut kroppen.

    Jag är riktigt glad över mitt köp! Vilket ni nog förstått vid det här laget...

    För den omättlige finns mer att läsa i min blogg.
    Nu ska jag ta mig ett glas rom och en chokladbit för att fira, delar verkligen din glädje!!
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #143
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Föreslår en ny tråd, typ "Tillbehör Triumph". Jag skulle kunna tänka mig att prova en dylik ruta, men det kan vi ta i en annan tråd kanske?
    Hade precis samma tanke, så den första som vill skriva nå´t startar tråden. Där kan vi behandla allt som rör våra hojar, tips om både det ena och det andra och länkar till olika firmor som säljer tillbehör. Lär nog kunna bli en del skrivet i den tråden. Vi får se hur länge Leffa kan hålla sig utanför den "Anglofila världen"...
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #144
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Nu ska jag ta mig ett glas rom och en chokladbit för att fira, delar verkligen din glädje!!
    Tack! Känner mig som en femåring som just fattat att han fått en Märklinbana i julklapp!

    Ska försöka sluta älta detta nu... Nej, det går nog inte... Kommer nog skriva om Bonnie snart igen. När jag hämtat henne. Nicke kör mig eventuellt dit nästa helg.

  5. #145
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Följer gärna med även jag!

    Alltid trevligt att kolla i affären och ta några bilder på dig och Bonnie.
    Tror inte att Nicke är mycket att räkna med på fotosidan, nu när han inte köpte min kamera! ;D
    ~ Mats

    Min blogg

  6. #146
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Följer gärna med även jag!

    Alltid trevligt att kolla i affären och ta några bilder på dig och Bonnie.
    Tror inte att Nicke är mycket att räkna med på fotosidan, nu när han inte köpte min kamera! ;D
    Sant. Han är inte helt pålitlig. Länge sedan jag såg honom på forumet också... Misstänker att han är otrogen med något FJR-forum...

    Sjävklart får du göra mig sällskap, Mats! Hederssällskap vid hojhämtningen är ju aldrig fel.

  7. #147
    Mc-Bosse
    Gäst
    Grattis!

    Gör som jag när du hämtat hojen. Kör när det inte är halt eller regn och vänta inte till våren. En mc ska köras. Det finns kläder för vinterbruk. För inte ska du bli en 99% putsare och 1% körare?

    Jag är 0% putsare och 100% körare...

  8. #148
    Grattis!!

    Jätteroligt att du hittade rätt hoj till slut, säkert ett riktigt bra val.
    Själv trodde jag att du skulle trilla dit på en Suzuki VL800 Volusia.

    Det tråkiga är att nu har du dödat den här tråden som var så spännande.

  9. #149
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    jo,kanske lite tråkigt att du valde så här snabbt,kunde ha följt lite till din vånda
    Du kan väl starta ny tråd om din hoj nu,som jag gjorde med min,då kan vi följa ditt hojägande under tiden som vi inte kör.
    Kanske jävig att yttra mig om det där med Märklin (kolla bild på min album,heh,heh)

  10. #150
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Tack! Hade kanske blivit Volusian om inte American dykt upp. Den var riktigt snygg i alla fall.

    Någon tråd om min Bonnie blir det nog inte. Lite fel säsong för det. Har ju inte så mycket att skriva om. "Idag gick jag ned i garaget och tittade på Bonnie..." lär inte roa någon. Men de som ändå vill läsa om min hoj kan med fördel titta in i min blogg.

    Och någon putsare är jag definitivt inte, vilket lär irritera vissa som anser att en glidare alltid ska skina. Det är klart att den måste hållas någorlunda ren, men att ligga i garaget och putsa efter varje tur kommer inte hända.

Liknande ämnen

  1. Glidare
    Av glidare i forum Custom
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2015-01-19, 21:18
  2. Glidare med fotplattor
    Av Hondamannen i forum Custom
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-11-29, 18:03
  3. Stora glidare
    Av Hondamannen i forum Custom
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-08-29, 19:47
  4. Glidare utomlandsresa
    Av Hondamannen i forum Touring
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-07-16, 07:35
  5. glidare
    Av honda500 i forum Custom
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-04, 20:20

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •