Sidan 9 av 180 FörstaFörsta ... 78910111959109 ... SistaSista
Resultat 81 till 90 av 1799

Ämne: Vilka tar mc-kort nu??

  1. #81
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689

    SV: Vilka tar mc-kort nu??

    Trist! =( Känns lite surt att det beror en hel del på tillfälligheter på hur det går, speciellt när det svider en del i plånboken med uppkörningar. Vissa dar när man är ute flyter allt, andra flyter det sämre.. Nästa gång sitter det säkert!
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  2. #82
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Vilka tar mc-kort nu??

    Åh Stefan, så förbaskat tråkigt! Men ge inte upp, kämpa på för det lönar sig ändå till slut och så fort man fått lappen är allt glömt. Hade du samma uppkörningsgubbe nu också?

  3. #83

    SV: Vilka tar mc-kort nu??

    Surt Stefan

    Själv fick jag min uppkörningstid idag 3/7 blir det av.

    Idag körde vi runt bland villorna i Södertälje med mycket 30-vägar och cykelbanor och annat sånt...

    Körde lite för snabbt på 30-vägarna och min handledare sa att gör jag det på uppkörningen blir det inget kort... Kanske ska köra upp med min glidare ändå Lite segare att dra upp i hastigheter

    Men det ska nog gå bra.

    /Patrik

  4. #84

    SV: Vilka tar mc-kort nu??

    Hur står det till på körkortsfronten? tummarna börjar bli vita :
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  5. #85
    Medlem stefanistockholms avatar
    Reg.datum
    mar 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    293

    SV: Vilka tar mc-kort nu??

    Jag har fått en ny tid...
    Vet inte... det känns som om tummarna kan släppas... för min del så har jag fått glada tillrop och lyckönskningar från en otroligt massa goa människor som jag inte känner. Men eftersom jag klantade till det första gången och inte var överens med uppkörningsmannen andra gången så undrar jag hur står effekt dessa hållna tummar har? Möjligen så behåller jag tiden för mig själv och på så sätt tonar ner provet inför mig själv...

    Jag har tänkt ganska mycket på den här sajten (och den andra) och dess användare... Tidigare så har jag ingått i olika sammanhang men jag tror inte att jag någonsin har stött på en sån fantastisk gemenskap som det finns här. Jag hade ett litet tekniskt problem, skrev om det och bad om råd och upp poppar en massa mail med förslag om hur jag ska lösa det. Jag gör nuförtiden som man säger åt mig (i de flesta fall) dvs jag följer råd som jag får och vips! så var problemet löst. Man har skrivit till mig med pm och föreslagit gemensamheter och det har kommit sms på telefon med glada tillrop... allt detta från människor som jag på min höjd vet nicket på från en nätsajt.
    Helt otroligt i min värld. Jag är förbluffad över detta och naturligtvis glad. Någon annan skrev i dag här på sidan att hon inte kände så många att köra hoj med, det är samma för mig här i Sthlm-trakten men med en sån här uppslutning så oroar jag mig inte speciellt för det, förmodligen så är det bara att skriva ett par rader här om en förestående tur så blir vi flera. Jag tvekar inte ett dugg på det...
    Vad jag vil ha sagt, egentligen är Tack! för glada tillrop och annat och med stora förhoppningar om att vi kan ses i verkliga livet, i trafiken, på fiken och ännu mer på den här sidan...

    Jag kan ju inte hålla tyst..... måndag 0915 3:e försöket men använd tummarna till nåt annat... åtminstone den ena hejhej Stefan

  6. #86
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Vilka tar mc-kort nu??

    Jag håller med, här trivs man verkligen. Skriver man en fråga och behöver hjälp så får man det. Inte en massa off topic-inlägg och pajkastningar som på ett visst annat forum. Jag ska hålla ena tummen när du kör upp, kanske jag skulle ta en sväng med dit och flörta lite med din förrättningsman?

  7. #87
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689

    SV: Vilka tar mc-kort nu??

    Hehe ok, ska bara hålla en tumme i smyg då. ^^

    Själv har jag just snurrat 4 timmar ute på parkeringen utanför jobbet och övat lågfart. 2 dar kvar till första uppkörningsförsöket brr.

    Men nu ska jag gå och heja på de blågula. =)
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  8. #88
    Nilsson
    Gäst

    SV: Vilka tar mc-kort nu??

    för eller senare så klarar ni kortet . och du stefan nu j---ar klarar du det , får väl snacka med din bror att vi kör upp till er en helg

  9. #89
    Medlem lenes avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    tågarp
    Inlägg
    67

    SV: Vilka tar mc-kort nu??

    lycka till molgan och stefanistockholm , ni klarar det

  10. #90
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689

    SV: Vilka tar mc-kort nu??

    Citat Ursprungligen postat av lene
    lycka till molgan och stefanistockholm , ni klarar det
    Självklart!

    (Sväller av låtsat självförtroende)
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

Liknande ämnen

  1. Ny på det här. Vilka mc-glasögon?
    Av Iceman7 i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2020-06-04, 16:23
  2. Vilka allvädershandskar?
    Av Mymlan i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2014-06-18, 00:05
  3. Vilka event ?
    Av pentti01 i forum Off topic
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-04-04, 03:00
  4. A1 kort, vilka kurser MÅSTE man gå?
    Av Dannne11 i forum MC-kort
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2013-04-25, 10:48
  5. Vilka kör ännu?
    Av Jonas i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-12-08, 17:11

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •