Sidan 160 av 180 FörstaFörsta ... 60110150158159160161162170 ... SistaSista
Resultat 1 591 till 1 600 av 1799

Ämne: Vilka tar mc-kort nu??

  1. #1591
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2014
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    9
    Tack! Ja nu funderar man på om det är lönt å skaffa sig en billig 'joy ride' eller om man ska vänta till våren så man kan skaffa sig hojen man vill ha! Får väl titta på massa Sons of Anarchy under vintern istället hehe

  2. #1592
    Medlem TheCrows avatar
    Reg.datum
    mar 2013
    Ort
    Uppland
    Inlägg
    720
    Eller så skaffar du hojen du vill ha nu. De är billigare på hösten som regel.

    /Freddo

  3. #1593
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2013
    Ort
    Ale, 3 mil norr om Götlaborg
    Inlägg
    66
    Håller med TheCrow. MC marknaden är inte så kul nu, så att köpa den som du vill ha lär vara det bästa. Det är köparnas marknad (tror jag).

    Men oavsett val skall du absolut kolla SoA under vintern

  4. #1594
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Scrambler Visa inlägg
    Tack! Ja nu funderar man på om det är lönt å skaffa sig en billig 'joy ride' eller om man ska vänta till våren så man kan skaffa sig hojen man vill ha! Får väl titta på massa Sons of Anarchy under vintern istället hehe
    Köp en billig offroadhoj och ha kul i vinter

  5. #1595
    Medlem BeSts avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    96

    Question

    Citat Ursprungligen postat av BeSt Visa inlägg
    Grattis till kortet !
    Hur var det att köra upp, gissar att du gjorde det i Malmö, eller någon annanstans i södern ?

    Gjorde 2:an igår och som några redan skrivit - en kanonutbildning. Den hölls på Åsum Ring, en gokartbana utanför Kristianstad. Skitkul att för första gång köra på en bana. Lär bli mer av bla det då jag tänker gå SMC:s utbildningar framöver. När väl lappen är i hamn, vill säga...
    Men att det finns olika varianter blev vi klara över då vi på hemvägen kikade på den bana som en konkurrerande körskola använder - sicket skämt ! Att man har mage att ta betalt för det..!?
    Nåväl, teorin bokad i slutet av veckan. Tid för uppkörning verkar bli snärjigt. Säsongen, för körprov, lider mot sitt slut. Hade ju varit så jäkla gött om lappen blev klar så att man kan utnyttja några fina höstdagar framöver.


    Och då var teorin klar ! Ingen fullträff (3 fel), men dock - nu kan man iaf lägga det åt sidan
    Kanske, kanske det finns någon ledig tid för uppkörning kvar, innan det blir lapp på luckan ....

  6. #1596
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2014
    Ort
    Mölndal
    Inlägg
    5
    Citat Ursprungligen postat av BeSt Visa inlägg
    Och då var teorin klar ! Ingen fullträff (3 fel), men dock - nu kan man iaf lägga det åt sidan
    Kanske, kanske det finns någon ledig tid för uppkörning kvar, innan det blir lapp på luckan ....
    Gött! Då hade du ett mer rätt än jag.

    Det måste finnas lite tider kvar, jag skrev upp i tisdags och fick en tid i Göteborg.

  7. #1597
    Medlem BeSts avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    96
    Citat Ursprungligen postat av cola500 Visa inlägg
    Gött! Då hade du ett mer rätt än jag.

    Det måste finnas lite tider kvar, jag skrev upp i tisdags och fick en tid i Göteborg.

    Ja, jag är optimist och envis..... Ger mej inte förrän någon verkligen överbevisar mej å säger att säsongen är över.
    Ansvarig "bokare" på körskolan (vill ta det genom dom å köra på deras hoj) är tillbaka nu på måndag och jag kommer att hänga på låset då....

    Kunde inte hålla mej, ringde till Trafikverket direkt efter teoriprovet för att kolla av bokningsläget. Tro det eller ej men det verkar som att det tom finns tid här i Kristianstad !
    Skiter det sej så finns det nog tid granngårds (Hässleholm).
    Håller alla tummarna för att ingen snodde tiderna i fredags em, blir en nervös väntan till måndagmorgon.

    F-n vill ha den där lappen, framförallt en dag som denna, kanonväder, lite blåsigt bara...

  8. #1598
    Medlem BeSts avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    96
    Fy s*tan i gatan, va jag blev nervös....... uppkörning bokad till nästa vecka !
    Kan man vilja något FÖR mycket, så det blir nada/inget av något... !? ;-)

  9. #1599
    Medlem fishbones avatar
    Reg.datum
    apr 2014
    Ort
    I ett hus
    Inlägg
    195
    Citat Ursprungligen postat av BeSt Visa inlägg
    Fy s*tan i gatan, va jag blev nervös....... uppkörning bokad till nästa vecka !
    Kan man vilja något FÖR mycket, så det blir nada/inget av något... !? ;-)
    Lycka till!
    -håll bara tyst din fåntratt!!!

  10. #1600
    Medlem BeSts avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    96
    Citat Ursprungligen postat av fishbone Visa inlägg
    Lycka till!
    Tack !

Liknande ämnen

  1. Ny på det här. Vilka mc-glasögon?
    Av Iceman7 i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2020-06-04, 16:23
  2. Vilka allvädershandskar?
    Av Mymlan i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2014-06-18, 00:05
  3. Vilka event ?
    Av pentti01 i forum Off topic
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-04-04, 03:00
  4. A1 kort, vilka kurser MÅSTE man gå?
    Av Dannne11 i forum MC-kort
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2013-04-25, 10:48
  5. Vilka kör ännu?
    Av Jonas i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-12-08, 17:11

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •