Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Hej! Ove är här.

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836

    Hej! Ove är här.

    Hej Ove heter jag och håller mest till i Skaraborg med omnejd. Tillhör väl gubbsen här med mina 65+

    Började om -05 när jag hade en hel del problem efter allvarlig sjukdom och använde, och gör väl i någon mån fortfarande, mina hojar som rollatorer.
    Det är inte många aktiviteter som kan sätta fart på livsandarna som att köra hoj. Man ska bara tänka på att anpassa grejarna så att det inte blir onödigt tungt att hantera. Har nu 3 hojar som jag använder: Suz. GSX 400f , DR650rse och en Kawa W650. Alla är bekvämt höga att sitta på och spec. DR;en blev ett lyft när jag skaffade. Att det var så kul att köra en fulsnygg offroddare hade jag inte anat förut.;D

    Åker inte många långturer men en massa mil blir det ändå för jag använder numera mest bilen att odla mossa på

  2. #2
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    Hej och välkommen hit!

    Ser fram emot att ta del av din livserfarenhet!

  3. #3
    Mc-Bosse
    Gäst
    Åker inte många långturer men en massa mil blir det ändå för jag använder numera mest bilen att odla mossa på
    Väkommen hit!

    Jag med halvdåligt bilbatteri får ta fram billaddaren ibland för att kunna få igång den de få gånger jag kör sommartid. Putta igång bilen går inte för där är bara två pedaler...

  4. #4
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Välkommen.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  5. #5
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Hej å välkommen, lycka till med mossodlingen!
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  6. #6
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Välkommen hit Ove!

    Ännu en "bland-missbrukare" av motorcyklar i skaran. Tre hojar, mindre klarar man sig inte utan eller hur? ;D
    ~ Mats

    Min blogg

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Välkommen hit Ove!

    Ännu en "bland-missbrukare" av motorcyklar i skaran. Tre hojar, mindre klarar man sig inte utan eller hur? ;D
    Nja, egentligen en för lite! Lillan = 400;an för korta turer typ 5-8 mil, åka till affären och lite ärenden. Kawan om jag ska skjutsa och DR,en till det som blir kvar.

    ???Skulle behöva en "välpatinerad" dubbad gammal offroad för körning på vintern. Saltet gör snart slut på en hoj>

  8. #8
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Välkommen Ove!

    Berätta gärna om de fina vägarna i Skaraborg. Har bara kört där med bil tyvärr, men lagt märke till att där finns en del riktigt fina hojvägar.

  9. #9
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Välkommen Ove. Jasååå... Du är lite äldre än min BSA?

  10. #10
    Medlem Guzzi-Leifs avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    1 217
    Varmt välkommen till ett vänligt Forum!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •