Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Hej på er!

  1. #11
    Medlem Panokas avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    49
    Välkommen.

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    välkommen hit följ med till hjälmare kanal på lördag så får du träffa några av oss O0

  3. #13
    Medlem Tinas avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sollentuna
    Inlägg
    8
    Tack för alla vänliga svar!
    Det skall bli kul att träffa er så småningom men tyvärr kan jag inte hänga på nu på lördag. Har dock kollat in kartan, man lär sig mycket här både om hojar och geografi!

    "Passar på att tipsa dig om SCCS, Suzuki Chopper Club Sweden"
    Tack för info Bajen-Sam, hade aldrig listat ut att jag skulle kunna passa in på Chopper Club men efter att ha läst på hemsidan förstår jag ju. Och Väsby är ju nära mig också, skall nog samla mod och hänga på där nån gång. Eller är det ett gäng racer-förare? Det känns som största orosmomentet nu faktisk, att utgöra en bromskloss om man åker med vana förare...

    Hoppas alla får en riktigt skön helg med sina hojar!

  4. #14
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    Även fast jag inte åkt med detta gänget än så verkar det verkligen som att det finns en plats för alla här. Jag känner mig supervälkommen här och är inte det minsta orolig för den dagen man följer med på en tur.

  5. #15
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Tina Visa inlägg
    Tack för alla vänliga svar!
    Det skall bli kul att träffa er så småningom men tyvärr kan jag inte hänga på nu på lördag. Har dock kollat in kartan, man lär sig mycket här både om hojar och geografi!

    "Passar på att tipsa dig om SCCS, Suzuki Chopper Club Sweden"
    Tack för info Bajen-Sam, hade aldrig listat ut att jag skulle kunna passa in på Chopper Club men efter att ha läst på hemsidan förstår jag ju. Och Väsby är ju nära mig också, skall nog samla mod och hänga på där nån gång. Eller är det ett gäng racer-förare? Det känns som största orosmomentet nu faktisk, att utgöra en bromskloss om man åker med vana förare...

    Hoppas alla får en riktigt skön helg med sina hojar!
    Hej och välkommen hit!

    Du behöver inte vara orolig för att behöva åka med ett gäng "racer-förare" om du åker med oss. Vi håller ett högst anständigt tempo, just för att alla ska kunna hänga med oavsett vana och typ av hoj. Du är mycket välkommen att hänga med närhelst du vill. Vi bor ju inte så långt ifrån varandra så vi skulle kunna ta en tur någon kväll, om du känner för det. Bara att skicka ett PM eller ringa.
    Senast redigerat av Mats Liifv den 2009-08-28 klockan 07:52.
    ~ Mats

    Min blogg

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av Tina Visa inlägg
    Tack för alla vänliga svar!
    Det skall bli kul att träffa er så småningom men tyvärr kan jag inte hänga på nu på lördag. Har dock kollat in kartan, man lär sig mycket här både om hojar och geografi!

    "Passar på att tipsa dig om SCCS, Suzuki Chopper Club Sweden"
    Tack för info Bajen-Sam, hade aldrig listat ut att jag skulle kunna passa in på Chopper Club men efter att ha läst på hemsidan förstår jag ju. Och Väsby är ju nära mig också, skall nog samla mod och hänga på där nån gång. Eller är det ett gäng racer-förare? Det känns som största orosmomentet nu faktisk, att utgöra en bromskloss om man åker med vana förare...

    Hoppas alla får en riktigt skön helg med sina hojar!
    Hej Tina du behöver inte vara orolig för att du skall bli en bromskloss, från SCCS hemsida, ( medlemmar som ser tjusningen med att åka ”tillbakalutat”, i sansat tempo. )

    Är det många som åker i grupp så är ett tips för nybörjare att lägga sig långt fram i gruppen, ju längre bak man kör desto högre tempo blir det.

    Och visst vågar du träffa oss, SCCS medlemmar är lika trevliga och snälla som folket här på hojen.nu, tror 99% av alla mc förare är på detta sättet.
    Besök gärna min hemsida livet på två hjul.
    http://www.nogg.se/BajenSamMC

    Eller min nya mc blogg, Bajen-Sam Biker från Roslagen.
    http://bajen-sambikerfranroslagen.blogspot.com

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •