Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Avundsjuk.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Red face Avundsjuk.

    Nu har jag läst en hel del som ni har skrivit och har säkert missat mycket men det är alltid roligt att läsa om turerna. Det är synd att man bor så långt bort så att man inte kan hänga med så ofta men jag får väll ta och vinna 100 000 000 på lotto och köpa en lägenhet i centrala Stockholm, säga upp mig på jobbet och flytta till händelsernas centrum.

    Fan vad det lät skönt, att bara bry sig om sådant som är roligt.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    tror nog att ni skulle vantrivas i storstan tänk att aldrig kunna sitta i lugn o ro en vårmorgon och lyssna på när naturen vaknar .O0

  3. #3
    Mc-Bosse
    Gäst
    Nä fy för storstäder!

  4. #4
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    tror nog att ni skulle vantrivas i storstan tänk att aldrig kunna sitta i lugn o ro en vårmorgon och lyssna på när naturen vaknar .O0
    Ja det är livet det, jag får väll bo kvar och skaffa en övernattnings lägenhet då.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Nä fy för storstäder!
    Jag tycker att storstäder har sin charm lika mycket som landet fast på ett annat vis, jag tror inte jag skulle vilja bo i någon stad just nu.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #6
    Mc-Bosse
    Gäst
    Jag tycker att storstäder har sin charm
    Jo så kan det vara men förutsättningen för att tycka det är trevligt är att jag vet att till slut kommer jag hem till mitt gamla fina hus på landet.

  7. #7
    Medlem AT-gubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Vallentuna norr Stockholm
    Inlägg
    174
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Nä fy för storstäder!
    Håller med, igen Frun och jag har löst det på ett enkelt sätt. Köpte en stuga på landet mitt emellan Norrtälje och Stockholm. Jag jobbade som egen åkare och hade stad och län som arbetsfält, frun jobbar med hästar på heltid alldeles i närheten av bostaden så läget är perfekt. Nära händelsernas centrum men ändå långt bort. Bra va

  8. #8
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av AT-gubben Visa inlägg
    Håller med, igen Frun och jag har löst det på ett enkelt sätt. Köpte en stuga på landet mitt emellan Norrtälje och Stockholm. Jag jobbade som egen åkare och hade stad och län som arbetsfält, frun jobbar med hästar på heltid alldeles i närheten av bostaden så läget är perfekt. Nära händelsernas centrum men ändå långt bort. Bra va
    Låter perfekt.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •