Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Huggsexan hos MCK Röde Orm

  1. #1

    Huggsexan hos MCK Röde Orm

    Nu till helgen är det huggsexan hos Röde Orm. Det startar på fredags eftermiddagen och avslutas på söndagen. Campingen är bra det fins varmdusch och bra toa. Mat serveras hela dagen och på lördagskvällen är det kräftskiva en orkester spelar och vårt dansgolv har blivit slätt och fint.
    Tyvär så har jag beredskap som vanligt så jag får bara titta på när andra får avnjuta ett par goda öl. Är någon intresserad så kolla länken. http://www.mckrodeorm.se/master.htm
    Välkommna
    Jan-Olov

  2. #2
    Medlem Linnexs avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Vislanda (3 mil SV Växjö)
    Inlägg
    553
    Vad gäller för icke medlemmar och huggsexan?

    När jag körde upp i somras så var det en av era medlemmars grabb som oxå körde upp så då fick jag lite information om klubben.

  3. #3
    Alla som vill är välkommna, det är precis som alla andra täffar. Eftersom det bara är 130 plattser så gäller det att komma på fredagen om du inte har någon som köper åt dig. Kolla på biderna så får du en uppfattning om träffen. Det är en utflyckt på lördagsförmiddagen som nog många kommer att gilla det skall besökas en platts som normalt inte är öppen för allmänheten, jag skall nog inte säga mer efter som jag inte vet vad som gäller angående det. Själv har jag beredskap och kommer endast att besöka lite då och då.
    Jan-Olov

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Borås
    Inlägg
    162
    Vi kommer, måste ju försöka vinna tävlingarna igen och behålla äran :-)

  5. #5
    Nu sitter de sista och äter frukost och allt tycks flutit på bra lite regnskurar på fredagen och lördag förmiddag. En trubbadur spelade på fredagskvällen jag tror att han kallar sig MR. X han var mycket bra. På lördagskvällen spelade GaltaGöstas jättebra musik det dansades i massor mycket rock och annat som svängde. Det var över hundra betalande gäster samt många klubbmedlemmar så kvällen var lyckad. Det var kul att träffa Seppo som annars bara var ett namn i raden av forummedlemmar. Det var lite synd att jag inte kunde deltaga fullt ut eftersom jag som vanligt har beredskap denna vecka, men jag var pigg i dag så jag hjälpte till med frukostbufen.
    Jan-Olov

  6. #6
    Nu är det snart dax igen. Huggsexan MCK Rödeorms egen träff.
    www.mckrodeorm.se
    Jan-Olov

  7. #7
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Jag har planer på att åka till Ryssby campingen i helgen, men jag vet inte. Finns det rinnande vatten??
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

  8. #8
    Vi har vatten och dusch med varmt vatten. Det serveras hamburgare och dricka, på lördagen är det möjligt att beställa mat från Ryssby hotell. frukost serveras både lördag och söndag.
    se hemsidan http://www.mckrodeorm.se/master.htm
    Kommer ni så ge er tillkänna för det vore kul att få träffa någon av er från Hojen.nu
    Jan-Olov

  9. #9
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Tänkte nog mest på sån´t rinnande vatten uppifrån. ofrivilligt duschande. Annars kör jag så klart.se
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

  10. #10
    Medlem Linnexs avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Vislanda (3 mil SV Växjö)
    Inlägg
    553
    Flyger till Ungern i morgon. Så tyvärr även om det är lokalt så blir det för långt ifrån

Liknande ämnen

  1. Huggsexan MCK Röde Orm
    Av Jan-Olov i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-08-19, 20:11
  2. Huggsexan.
    Av Jan-Olov i forum Träffar & Körningar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 19:55

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •