Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Glädjeturen 12/9

  1. #11
    problemet är att ingen vill ta i detta för att alla tror att nja det e så lite folk så vi försvinner i allt annat

  2. #12
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    problemet är att ingen vill ta i detta för att alla tror att nja det e så lite folk så vi försvinner i allt annat
    Men det är verkligen så här. Vi drunknar i jippon och engagemang. Om vi ska göra något krävs ett sjuhelsikes jobb av stora etablerade klubbar/föreningar. Men jag säger inte att det är kört.

  3. #13
    visst du har rätt med att det finns så många jippon mm , det e vi överens om , men sen håller jag inte med dej längre , men det e ju upp till var och en om man vill hjälpa , jag talar enbart för min egen del , och jag ställer upp på sånt jag tycker känns rätt , även om det bara e med pengar så gör några kronor stor skillnad för dem som behöver hjälpen

  4. #14
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    visst du har rätt med att det finns så många jippon mm , det e vi överens om , men sen håller jag inte med dej längre , men det e ju upp till var och en om man vill hjälpa , jag talar enbart för min egen del , och jag ställer upp på sånt jag tycker känns rätt , även om det bara e med pengar så gör några kronor stor skillnad för dem som behöver hjälpen
    Visst ska man ställa upp med hjärtat även om det känns motigt, men det är de facto en väldigt stor skillnad att få gehör för ett engagemang i en storstad mot i en mindre stad. Jag har bott i såväl Stockholm, Göteborg och i Kristianstad och Hudiksvall. I de sistnämnda städerna var det lätt att engagera sig. I Stockholm kokar det av engagemang som kräver uppmärksamhet. Men som sagt, tanken är född.

Liknande ämnen

  1. Skåne, Glädjeturen 2014 6/9
    Av Gert i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-09-03, 22:14
  2. Skåne - Glädjeturen 7/9
    Av Gert i forum Träffar & Körningar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-09-07, 19:45
  3. Skåne - Glädjeturen 8/9
    Av Gert i forum Träffar & Körningar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-09-06, 23:54
  4. Skåne, Glädjeturen 10/9
    Av Gert i forum Träffar & Körningar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-09-11, 13:08

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •