Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Startmotors Eslöv 29/8

  1. #11
    Mc-Bosse
    Gäst
    200? Ojdå!

  2. #12
    det e en ganska häftig sak , jag tror rekordet är 247 hojar , men du behöver ej vara orolig det går lugnt och fint sen e det ju ett läge för dej och lära känna folk , jag känner ganska många villket e konstigt då jag e jäkligt blyg host host

  3. #13
    Mc-Bosse
    Gäst
    Jaha du Herr Nilsson. Det ser ju ut att bli ok väder idag. Jag väntar på Statoilstationen i Eslöv lite över 10. Ska bli kul!

  4. #14
    japp och jag kommer kör från gårdstånga kl 10 så jag e där strax efter tar ca 5minuter

  5. #15
    Mc-Bosse
    Gäst
    Hemma igen och nog var det väl kul att köra kortege för första gången men det är inte min grej tror jag. 50-60 och ner till 4-5 km/ tim emellanåt. Mc ska köras och då ligger man inte där militäriskt på rad enligt mitt sätt att se på det. Att det är 200 mc som kör igenom Eslöv och folk står på trottoarerna och tittar kan väl vara kul men som ickekollektivist så ville jag egentligen bara dra i gasen och slippa ligga och pendla mellan ettan och tvåan hela tiden. Men träffade lite hojen.nu:are gjorde jag och det var kul!

    En privat gruppkörning med några stycken är säkert något annat för då kör man nog så man kan lägga i högsta växeln... Tack Nilsson för genomgången om hur en kortegkörning går till och jag fick ju godkänt...
    Senast redigerat av Mc-Bosse den 2009-08-29 klockan 15:31.

  6. #16
    ja jag tycke du skötte dej bra , kan väl tillägga mmmm varför tror du jag bara jag kör ett fåtal korteger

Liknande ämnen

  1. Startmotors Eslöv
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 18:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •