Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: FULLGAS 23/8

  1. #11
    Moderator Gerts avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Tormastorp-Hörby-Skåne
    Inlägg
    1 293
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Då hänger jag på om det är vackert väder! Är alla mc välkomna? En polare har en 125cc scooter och han ska jag nog kunna få med.
    Japp.
    Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
    everything you need.
    Gert Karlsson

  2. #12
    självklart alla som kommer dit får köra ( om de betalar startavgiften) tror den e 50 spänn

  3. #13
    Moderator Gerts avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Tormastorp-Hörby-Skåne
    Inlägg
    1 293
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    självklart alla som kommer dit får köra ( om de betalar startavgiften) tror den e 50 spänn
    Japp, och då ingår kaffe och en macka när man kommer i mål.
    http://www.highriders.net/
    Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
    everything you need.
    Gert Karlsson

  4. #14
    blir det kanon väder så e det inte omöjligt att det blir en tur till kåseberga för en sillamad (macka med stekt sill)

  5. #15
    Mc-Bosse
    Gäst
    Min hjärnas tidsbegrepp och val av väg. Jag har semester så jag är väl ursäktad? Tänkte att det är klart jag hinner till cafeet på Sjöborakan, det är ju inte så många mil dit från Höör. Halv 12 är jag väl där tänkte jag och tittade inte så noga på klockan här hemma. Till Eslöv ?? gick färden för att tanka och hämta lite kontanter i bankomaten. Istället för att köra Hörby - Sjöbo. Klockan var 12:10 när jag var där och i princip tomt. Kanske ska skaffa en klocka som tillbehör till de andra instrumenten på hojen...

    Nåja jag fick nu några mil i sadeln dit och en runda där i krokarna och hem igen. 15 mil blev det. Vi får ses någon annan gång och då ska jag köra i tid.

  6. #16
    vi funderade lite på var du blev av , vi var 68 st som körse rallyt sen var vi över 200 som körde kortegen mellan sjöbo och spjutstorp , och du missade en hel del kul saker

Liknande ämnen

  1. fullgas 28/8
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-28, 00:13

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •