Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: FULLGAS 23/8

  1. #1

    FULLGAS 23/8

    då var det dax och köra Fullgas på söndag rally från flygrakan i sjöbo med mål i ystad ,kom ner och kör med oss , jag och klippan startar med några fler , vid 11:15

  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Hade jag gärna gjort om jag hade möjlighet men det har jag inte, jobbet kallar.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    då var det dax och köra Fullgas på söndag rally från flygrakan i sjöbo med mål i ystad ,kom ner och kör med oss , jag och klippan startar med några fler , vid 11:15
    Och vad innebär detta full gas? Berätta för mig som aldrig kört i grupp med mer än 2 hojar. Bor ju i närheten så det kan ju kanske vara kul att vara med.

  4. #4
    det e inte som de låter , vi kör lugnt och fint kom ner och häng med

  5. #5
    de finns nog med i SMC kallender

  6. #6
    Moderator Gerts avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Tormastorp-Hörby-Skåne
    Inlägg
    1 293
    Full Gas är namnet på ett sedvanligt rally som Highriders i Ystad anordnar.
    Och om du aldrig har kört ett rally så innbär det att du måste iaf prova...

    Rallyt går till så här:Vid start får du en roadbook / noter (ett papper som där står vart du ska köra och svänga och var det finns kontroller, kontrollerna brukar vara fem till antalet och vid dessa finns oftast 5 teoretiska frågor och en praktisk uppgift att lösa. Den praktiska uppgiften är oftast en rolig uppgift inte alltför långt ifrån barnkalasens lekar...

    Skit kul... har själv kört dem flesta här nere omkring.
    Senast redigerat av Gert den 2009-08-21 klockan 20:41. Anledning: stavning...
    Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
    everything you need.
    Gert Karlsson

  7. #7
    sen e det ju kortege mellan sjöbo och spjutstorp med den e på eftermiddagen men det hinner jag nog inte med då det e vissa av oss som gillar fika

  8. #8
    OCH VILL TILLÄGGA SISTA PLATSEN E MIN;D

  9. #9
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Klippan Visa inlägg
    Full Gas är namnet på ett sedvanligt rally som Highriders i Ystad anordnar.
    Och om du aldrig har kört ett rally så innbär det att du måste iaf prova...

    Rallyt går till så här:Vid start får du en roadbook / noter (ett papper som där står vart du ska köra och svänga och var det finns kontroller, kontrollerna brukar vara fem till antalet och vid dessa finns oftast 5 teoretiska frågor och en praktisk uppgift att lösa. Den praktiska uppgiften är oftast en rolig uppgift inte alltför långt ifrån barnkalasens lekar...

    Skit kul... har själv kört dem flesta här nere omkring.
    Då hänger jag på om det är vackert väder! Är alla mc välkomna? En polare har en 125cc scooter och han ska jag nog kunna få med.

  10. #10
    Moderator Gerts avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Tormastorp-Hörby-Skåne
    Inlägg
    1 293
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Och vad innebär detta full gas? Berätta för mig som aldrig kört i grupp med mer än 2 hojar. Bor ju i närheten så det kan ju kanske vara kul att vara med.
    Vill du köra med oss från klubben ner så har vi samling på Samhalls parkering på Slångatan i Hörby kl. 10.30
    Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
    everything you need.
    Gert Karlsson

Liknande ämnen

  1. fullgas 28/8
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-28, 00:13

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •