Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Lördagstur på västkusten 22/8

  1. #1

    Lördags- och söndagsturer på västkusten 22-23/8

    Ny helg närmar sig med stormsteg. Någon som har lust att köra ihop lite nu på lördag? Tänkte bege mig ut på förmiddagen och hemåt någon gång på eftermiddagen. Gärna norrut från Göteborg, men det är helt öppet.

    pea_72, jag räknar med dig. Ingen buskörning, jag lovar.
    Senast redigerat av Gnistvändaren den 2009-08-20 klockan 21:57.

  2. #2
    Medlem pea_72s avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Kungälv
    Inlägg
    87
    Citat Ursprungligen postat av Gnistvändaren Visa inlägg
    Ny helg närmar sig med stormsteg. Någon som har lust att köra ihop lite nu på lördag? Tänkte bege mig ut på förmiddagen och hemåt någon gång på eftermiddagen. Gärna norrut från Göteborg, men det är helt öppet.

    pea_72, jag räknar med dig. Ingen buskörning, jag lovar.
    Det klart det hade varit roligt, kommer jag på efterkälken hittar jag ju hem själv om turen går norrut.

  3. #3
    Det låter ju betryggande.

    Jag har sagt till det "gamla" folket att de av dem som dyker upp skall uppföra sig.

    Själv tyckte jag att det var väldigt lärorikt att köra tillsammans med andra när jag hade ett färskt kort. Det är det förresten fortfarande, även om det mest handlar om att lära sig nya roliga vägar och fikaställen.

  4. #4
    Vi expanderar konceptet lite... Jag kom på att jag har möjlighet att köra både på lördag och söndag. Det vore kul om fler kan och vill hänga med ena eller båda dagarna.

  5. #5
    Medlem obans avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    Ale
    Inlägg
    177
    låter ju skoj, men lördag är kört för mig... troligen även söndag eftersom jag ska byta däck på hojen och får nog skruva av dem i helgen... men kommer ju fler helger

  6. #6
    Jag hoppas jag kan hänga på. Som husägare finns det ju en massa måsten, jag får förhandla lite med regeringen...

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av carpelux Visa inlägg
    Jag hoppas jag kan hänga på. Som husägare finns det ju en massa måsten, jag får förhandla lite med regeringen...
    Tänk på att vi måste leva med, inte bara överleva.
    Jan-Olov

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Tänk på att vi måste leva med, inte bara överleva.
    Problemet är bara att det varit för mycket "leva" under sommaren.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av carpelux Visa inlägg
    Problemet är bara att det varit för mycket "leva" under sommaren.
    Ja så kan det vara ibland, du får väll sålla lite i bland det som måste göras.
    Jan-Olov

  10. #10
    Det verkar inte vara så många som kan hänga med, men såhär tänker jag:

    Jag kommer att vara vid korvkiosken nedanför fästningen i Kungälv (*) kl 11.00 imorgon lördag. Rödvit BMW. Ju fler som kan och vill komma dit då desto roligare. Om någon vill ansluta vid någon annan tid och/eller plats så går det bra att PM:a, ringa eller SMS:a. Jag finns på nummer noll-sju-tre-noll-tjugoåtta-nollsex-tjugoåtta.

    I morgon eftermiddag återkommer jag med tid och plats för söndagen för dem som är hugade.


    (*) Med mitt minne och sinne för geografi så finns det säkert ingen korvkiosk där, eller så finns det flera, eller så ligger Kungälvs fästning i Lilla Edet.

Liknande ämnen

  1. Ruttförslag, öst- och västkusten
    Av blinken i forum Touring
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-02-11, 21:07
  2. Lördagstur 21/11 Sthlm
    Av Jonas i forum Träffar & Körningar
    Svar: 85
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 22:12
  3. Lördagstur Sthlm 3/10
    Av Jonas i forum Träffar & Körningar
    Svar: 54
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 19:37
  4. Lördagstur på västkusten 8/8
    Av Gnistvändaren i forum Träffar & Körningar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 23:19
  5. Lördagstur.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 11:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •