Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: Jobb.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    PRAT OM MC.

    Som ni förstår så jobbar jag och Panoka på samma ställe och jag kan bara konstatera att det blir mycket hoj snack. Han ska ju skaffa en hoj till nästa säsong och min fru vill ju ta kortet och skaffa en egen hoj så vi har mycket att prata om, det är nästan så att jobbet blir lidande för idag var jag inte så jäkla sugen på det, men sitta och prata mc med honom gick bra. Han och jag ska sitta och klura ut turer som vi kan ta nästa säsong. Vi kommer att lägga ut dom här på forumet så att ni kan se dom förslag vi kommer på och sedan får ni säga vilken tur ni tycker kan vara något. Det är ju mycket att tänka på dels att många är från Stockholm och så vi som kommer söderifrån och det ska ju vara fina vägar med fina fik och helst kanske någon sevärdhet. Nu börjar det bli för mycket att tänka på men det är väll i stora drag vad som gäller.

    Ha det gott nu ska jag gå och lägga mig.
    Senast redigerat av Gibson den 2009-08-20 klockan 00:47. Anledning: Fel rubrik.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. råd om nytt jobb.
    Av namn i forum Off topic
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-11-28, 21:05
  2. Jobb i helgen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-12, 20:34
  3. Mycket jobb.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-04, 17:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •