Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Stockholmssnurren 29/8

  1. #1
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560

    Stockholmssnurren 29/8

    Vilka ska åka på Stockholmssnurren den 29 augusti? 17 mil på krokiga vägar låter najs.

    Stockholmssnurren

  2. #2
    Medlem stefanistockholms avatar
    Reg.datum
    mar 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    293
    Citat Ursprungligen postat av sofo Visa inlägg
    Vilka ska åka på Stockholmssnurren den 29 augusti? 17 mil på krokiga vägar låter najs.

    Stockholmssnurren

    Ja jag hade gärna följt med... Är resesällskapet lika trevligt som i lördags så blir det en skön upplevelse... ... men 29/8 sitter jag på ett plan på väg till Dallas... Yyyeeeehaaaaaa!!!!!8)

  3. #3
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av stefanistockholm Visa inlägg
    Ja jag hade gärna följt med... Är resesällskapet lika trevligt som i lördags så blir det en skön upplevelse... ... men 29/8 sitter jag på ett plan på väg till Dallas... Yyyeeeehaaaaaa!!!!!8)
    Hm, okej då är du ursäktad, för den här gången. En sämre ursäkt hade varit orsak till uteslutning. I gengäld får du lova att fota mycket och sen skriva en reseberättelse som jag är ganska säker på att många vill ta del av. Och vi är inte ett dugg avundsjuka...

  4. #4
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av sofo Visa inlägg
    Hm, okej då är du ursäktad, för den här gången. En sämre ursäkt hade varit orsak till uteslutning. I gengäld får du lova att fota mycket och sen skriva en reseberättelse som jag är ganska säker på att många vill ta del av. Och vi är inte ett dugg avundsjuka...
    Det är ett måste, att vi får ta del av den resan.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  5. #5
    Medlem stefanistockholms avatar
    Reg.datum
    mar 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    293
    Citat Ursprungligen postat av sofo Visa inlägg
    ...får du lova att fota mycket och sen skriva en reseberättelse som jag är ganska säker på att många vill ta del av. Och vi är inte ett dugg avundsjuka...
    Hade inte tänkt på det men det är klart att jag ska skriva dagbok. Rapport kommer... å bilder me'

  6. #6
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av stefanistockholm Visa inlägg
    Hade inte tänkt på det men det är klart att jag ska skriva dagbok. Rapport kommer... å bilder me'
    Härligt jag längtar.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #7
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    29-8 Tyvärr,tyvärr, är i Italien på bröllopsresa
    Funderar inte att byta läge heller,mc rutten får bli senare tillfälle

  8. #8
    Medlem M@ries avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    108
    Jag är helt klart intresserad av att köra. Är det några fler som bestämt sig?

  9. #9
    Medlem Jonas76s avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Haninge
    Inlägg
    249
    Jag hade nog vart på där men det krockar med körningen på tuvängen...nästa år kanske...
    Förresten, har ni inte kört gokartbana med hoj nån gång så prova....kul som fan, det går inte så fort men det svänger HELA tiden....bra sätt att lära sig sin hoj.
    KTM 950SM

  10. #10
    Medlem M@ries avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    108
    GoKartbanan vad det första mina körlärare tvingade på mig. Jag hann mer eller mindre knappt få rull på hojen första gången jag satt på den innan det var dags att lära sig svänga i gokarten.

Liknande ämnen

  1. StockholmsSnurren 6/9
    Av Nina i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 08:45

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •